پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت کانون خادمیاران رضوی مازندران انجام شد،
۱۴۰۳-۰۷-۲۹

آزادی ۱۸ زندانی جرائم غیرعمد در مازندران

مسئول کانون امور بانوان و خانواده مازندران از آزادی ۱۸ زندانی جرائم غیرعمد در ۹ ماه گذشته در استان مازندران خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، لیلا مولایی‌زاده در همایش مسئولان کانون بانوان و خانواده در شهرستان سیمرغ گفت: در ۹ ماه گذشته با همت مرکز امور بانوان و خانواده  کانون خدمت رضوی مازندران شرایط آزادی  ۱۸ زندانی جرائم غیرعمد فراهم شد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.
وی خاطر نشان کرد: برای آزادی این افراد مبلغ  ۱۳۹ میلیون تومان توسط خیرین و ۲۵۰ میلیون تومان توسط آستان قدس رضوی و مابقی توسط ستاد مردمی دیه و کمک به زندانیان نیازمند، جمعا به مبلغ ۱میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان تامین شد.
مولایی‌زاده همچنین کمک به کودکان لبنانی را یکی دیگر از اولویت‌های این کانون ذکر کرد و افزود: در قالب پویش ملی «هبه» تهیه لباس گرم برای کودکان لبنان در نظر گرفتیم که طبق حکم جهادی رهبری بتوانیم توفیق داشته باشیم تا ۱۰ آبان اقلام و لباس‌های گرم را درسطح استان جمع‌آوری کنیم و به دست این عزیزان در کشور لبنان برسانیم.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی