پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی:
۱۴۰۳-۰۷-۲۹

تاکید حوزه خادمیاری رضوی، توسعه فعالیت‌های مردم‌محور است

گردهمایی تخصصی دبیران کانون های خدمت رضوی استان ها و شهرستان های منتخب کشور به منظور به روز سازی آموزش ها و توانمدسازی در امر خدمت رضوی مبتنی بر فعالیت های مردم محور، طی دو روز در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، مدیر مرکز خادمیاری و کانون‌های خدمت رضوی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی در حاشیه برگزاری این گردهمایی، گفت: در این برنامه، دبیران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان های منتخب کشور با هدف توانمندسازی و هم‌اندیشی برای ارائه خدمات افزون و بهتر به جامعه مخاطبان، آخرین رویکردها و سیاست‌های مرتبط را فرا گرفتند و برای اجرای فعالیت‌های نوآورانه در شبکه خادمیاری، توانمندی های خود را به روز کردند.

احمد میرزاده، همچنین با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این گردهمایی، خاطرنشان کرد: در این گردهمایی که در دو نوبت و هر نوبت با حضور ۹۰ نفر از دبیران منتخب در مجموعه زائرسرای رضوی برگزار شد، سیاست‌ها و رویکردهای جدید آستان قدس رضوی و بنیاد کرامت رضوی تبیین شد و فعالیت‌های مرتبط با شبکه‌ خادمیاری و آموزش‌های سامانه خادمیاری ارائه شد.

میرزاده در بخش دیگری از توضیحاتش با تاکید بر این که مردمی سازی حوزه خدمت و فعالیت های مردم محور از اصلی ترین رویکردهای حوزه خادمیاری است، به برگزاری جلسات آموزشی تخصصی در این موضوع خبر داد و یادآور شد: از جمله محورهای اصلی این گردهمایی، توسعه فعالیت‌های مردم‌محور و مردم‌نهاد در شبکه خادمیاری بود که ابعاد آن توسط کارشناسان ما مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت. همچنین، جلسه آموزشی «تشکیلات و الزامات کار تشکل و شبکه‌سازی» برگزار شد و الگوهای موفق شبکه خادمیاری در هر دوره مورد بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است، شرکت‌کنندگان در این گردهمایی بر اساس ارزیابی عملکرد کانون‌های کشوری به این گردهمایی دعوت شده بودند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی