پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

برای دومین سال متوالی و با حضور رییس جمهور کشورمان رقم خورد
۱۴۰۳-۰۷-۲۹

اهدای تندیس و لوح تقدیر «صادرکننده نمونه ملی» حوزه گردشگری سلامت به مدیرعامل بیمارستان رضوی

در بیست و هشتمین دوره آیین روز ملی صادرات، بیمارستان فوق‌تخصصی رضوی برای دومین سال متوالی به‌عنوان صادرکننده نمونه ملی در حوزه گردشگری سلامت و تنها بیمارستان در سطح کشور در این حوزه، معرفی شد.

به گزارش آستان نیوز، بیست و هشتمین دوره آیین روز ملی صادرات و تقدیر از صادرکنندگان نمونه و ممتاز سال 1403، یکشنبه، ۲۹ مهرماه، با حضور دکتر مسعود پزشکیان، رئیس جمهور و مهندس سید محمد اتابک، وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مدیران و فعالان اقتصادی کشور در محل سالن اجلاس سران در تهران برگزار شد.

در این مراسم، از دکتر محسن محور، مدیرعامل بیمارستان رضوی، به‌عنوان صادرکننده نمونه ملی در حوزه گردشگری سلامت با اهدای تندیس و لوح تقدیر، تجلیل شد. در این لوح تقدیر که به امضای رئیس جمهور مزین است، آمده است؛

صادرات غیرنفتی به‌عنوان رکن مهم اقتصاد و مسیر گسترش و پایداری تجارت خارجی و موتور محرکه تولید، نقش بی‌بدیلی را در رشد پایدار، بالندگی اقتصادی و توسعه همه‌جانبه کشور عزیزمان ایفا می‌نماید و بی‌تردید خدمات جهادگران این عرصه در تحقق آینده‌ای روشن، پرامید و قدرتمند در افق چشم‌انداز ۱۴۰۴ برنامه هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران متجلی خواهد بود.

ضمن تبریک روز صادرات و قدردانی از اهتمام وافر و سخت‌کوشی مجدانه کلیه نقش‌آفرینان عرصه صادرات و تجارت خارجی؛ مراتب خرسندی خود را از موفقیت آن بخش در کسب عنوان «صادرکننده نمونه ملی سال ۱۴۰۳» ابزار می‌نماییم. 

امید است در سالی که مزین به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» می‌باشد؛ با تلاش و انگیزه‌ای مضاعف در ارتقای سطح کیفی کار کوشا و در ترسیم آینده‌ای درخشان‌تر برای کشور و ملت فهیم ایران سربلند و موفق باشید.

 

رقابت بیمارستان در گروه خدمات 

 

فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه و ممتاز از چند ماه‌ قبل در کمیته ملی انتخاب صادرکنندگان که متشکل از نمایندگان دولتی، اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و اتاق تعاون ایران بود، آغاز شده بود؛ در این کمیته، تدوین شاخص‌های ارزیابی ثبت‌نام در سه گروه، کالایی، خدمات و فناورانه مورد ارزیابی قرار گرفت.

در مجموع، در بیست و هشتمین دوره آیین روز ملی صادرات از چهار شرکت صادرکننده مدال‌آور که هشت دوره به‌عنوان صادرکننده نمونه انتخاب شدند و سه شرکت ممتاز که پنج بار به‌‌عنوان صادرکننده نمونه انتخاب شدند و ۴۸ شرکت نمونه ملی و یک شرکت شایسته تقدیر، تجلیل شد. 

بیمارستان رضوی به‌عنوان یک بیمارستان با درجه عالی و یکی از پیشرفته‌ترین مراکز درمانی در منطقه، دارای بخش‌های مختلف تشخیصی و درمانی و کادری مجرب از برجسته‌ترین استادان و متخصصان در رشته‌های مختلف پزشکی است، که در این فرآیند انتخاب در گروه خدمات، مورد ارزیابی قرار گرفت. 

گفتنی است، بیمارستان رضوی جایگاه خود را در صنعت گردشگری سلامت به خوبی پیدا کرده چنان‌که در سال 1402 نیز توانسته بود با جذب بیشترین گردشگر سلامت به کشور، علاوه بر دریافت جایزه مشوق صادراتی در حوزه گردشگری سلامت از سازمان توسعه تجارت ایران، عنوان اولین صادرکننده نمونه ملی را در این حوزه کسب کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی