پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۷-۳۰

حضور شرکت صنایع غذایی رضوی در دومین جشنواره ملی نان در کرمان

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی از حضور این مجموعه در دومین جشنواره ملی نان که به میزبانی کرمان برگزار شد، خبر داد.

به گزارش آستان نیوز، مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی با اشاره به حضور نانوایان ۲۷ استان کشور در این جشنواره گفت: صنایع غذایی رضوی نیز محصولات مرتبط با نان خود را معرفی کرد.

مجتبی هادیان درباره فعالیت های این شرکت در جشنواره نان کرمان اظهار کرد: شرکت صنایع غذایی رضوی در راستای مسئولیت اجتماعی خود در خصوص معرفی محصولات سلامت محور و باکیفیت در این جشنواره شرکت کرد.

وی ادامه داد: در این راستا معرفی محصولات سلامت محوری همچون بیسکویت جو دوسر و بیسکویت بدون شکر در دستور کار قرار گرفت که با توجه به درخواست ها و تقاضای مشتریان منطقه کرمان، محصولات تولیدی شرکت با تخفیف عرضه شد.

مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی، ارتقای سلامت شهروندان در حوزه نان را از جمله اهداف اصلی دومین جشنواره ملی نان عنوان کرد و افزود: با توجه به این که قوت غالب مردم ایران نان است، این نیاز احساس می شود که بیش از پیش به این مسئله مهم پرداخته شود.وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات خوب صورت گرفته در جشنواره کرمان این بود که خانواده‌ها به صورت حضوری با فرآیند پخت نان از فرهنگ‌ های مختلف کشور آشنا شدند.

گفتنی است، ۲۵۰ غرفه از ۲۷ استان و ۱۵ شهرستان استان کرمان در این جشنواره شرکت کردند و ۴۵۰ نفر در غرفه‌های دومین جشنواره ملی نان فعالیت کردند.

دومین جشنواره ملی نان از ۲۴ تا ۲۷ مهر در پارک مادر شهر کرمان برگزار شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی