پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس اعلام کرد
۱۴۰۳-۰۷-۳۰

تشکیل «انجمن سرمایه‌گذاران منطقه ویژه اقتصادی سرخس»

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت: با هدف توسعه همکاری میان فعالان بخش خصوصی و دولتی، انجمن شرکتهای لجستیک محور و سرمایه‌گذاران منطقه ویژه اقتصادی سرخس تشکیل می‌شود.

به گزارش آستان نیوز، محمد رضا رجبی مقدم در نشست مشترکی که با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی منطقه برگزار شد، از تشکیل انجمن بازرگانان و سرمایه‌گذاران فعال در محدوده منطقه در آینده ای نزدیک خبر داد و تجربه تشکیل انجمن فعالان اقتصادی صنعتی در مناطق آزاد را نمونه موفقی برای ایجاد همکاری میان بخش خصوصی و دولتی، ارزیابی کرد.

وی توجه به مشکلات و مسائل سرمایه‌ گذاران حاضر در منطقه را یکی از مهم‌ترین راهکارها برای جذب سرمایه‌گذار جدید خواند و افزود: ایجاد انجمن صنفی فعالان اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی سرخس در کنار سیستم مدیریتی منطقه، راهگشای بسیاری از مشکلات فعالان اقتصادی است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس، ارتباط موثر با سرمایه‌گذاران را از دیگر اهداف اصلی تشکیل انجمن سرمایه‌گذاران در این منطقه عنوان کرد و گفت: این انجمن به منظور استفاده از کمک‌های فکری از سرمایه‌گذاران و همچنین حمایت از فعالان اقتصادی منطقه شکل می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شناسایی و رفع موانع سرمایه‌گذاری و تولید نیز بخش دیگری از اهداف تشکیل انجمن مذکور است.

گفتنی است، منطقه ویژه اقتصادی سرخس در زمینه جذب سرمایه گذاری خارجی و داخلی، جزو مناطق پیشتاز محسوب می‌شود و به عنوان الگوی موفق، میزبان تعداد کثیری از سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف اقتصادی، تجاری و صنعتی است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی