پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

در یک نمایشگاه بین المللی اقتصادی انجام می شود
۱۴۰۳-۰۷-۳۰

معرفی 50 بسته جدید سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی سرخس

مدیرعامل موسسه منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت: در هشتمین نمایشگاه بین المللی «فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران»، از 50 بسته جدید سرمایه گذاری این منطقه رونمایی خواهد شد.

به گزارش آستان نیوز، محمدرضا رجبی مقدم اظهار کرد: این بسته های پیشنهادی در حوزه هایی همچون صنعت، کشاورزی، حمل و نقل و لجستیک،‌ گردشگری و خدمات در منطقه آزاد سرخس هستند.

وی ادامه داد: با رونمایی از این 50 بسته جدید، با احتساب 80 بسته سرمایه گذاری عرضه شده در سال گذشته، این منطقه در مجموع 130 بسته سرمایه گذاری ارائه کرده است.

مدیرعامل موسسه منطقه ویژه اقتصادی سرخس، برگزاری این نمایشگاه را فرصتی مناسب برای حضور شرکت‌های سرمایه‌گذار و آشنایی سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی با ظرفیت ها و مزیت های موجود در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی عنوان کرد.

وی ادامه داد: شرکت‌های سرمایه‌ گذاری و فعالان اقتصادی می‌توانند با حضور در این رویداد تجاری ـ اقتصادی، ضمن آشنایی با بسته‌های سرمایه‌گذاری منطقه ویژه اقتصادی سرخس، برای سرمایه‌گذاری و دریافت تسهیلات متنوع اقدام کنند.

گفتنی است، هشتمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران یکم تا چهارم آبان ماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی