پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۷-۳۰

کسب مقام دوم مسابقات هفته تربیت‌بدنی بندرعباس توسط تیم فوتبال یارا طب ثامن

تیم فوتبال مرکز توزیع بندرعباس شرکت یارا طب ثامن، از شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی، موفق به کسب مقام دوم در مسابقات هفته تربیت‌بدنی هرمزگان شد.

به گزارش آستان نیوز، در این مسابقات 6 جانبه فوتبال که به مناسبت گرامیداشت هفته ورزش و تربیت‌بدنی، از 25 تا 28 مهرماه سال جاری در بندرعباس برگزار شد، تیم فوتبال مرکز توزیع شرکت یاراطب ثامن در استان هرمزگان با سه برد و دو تساوی و کسب ۱۱ امتیاز توانست مقام نائب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

این مسابقات با حضور تیم مرکز توزیع بندرعباس یارا طب ثامن، تیم مدافعان، تیم شادروان احسان، تیم نخل، تیم خورشید و تیم توزیع برق، برگزار شد. 

گفتنی است، یارا طب ثامن دارای سابقه بیش از 12 سال فعالیت در حوزه تأمین و پخش سراسری دارو و تجهیزات پزشکی در ایران با ۱۹ شعبه فعال در استان‌های مختلف کشور است که کارکنان آن علاوه ‌بر ارائه خدمت به بیماران، در برنامه‌های ورزشی در رشته‌هایی همچون دفاع شخصی و کوهنوردی، به‌صورت تیمی نیز مشارکت دارند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی