پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

سالن‌های چندمنظوره موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی سالانه پذیرای هزاران نفر است 
۱۴۰۳-۰۷-۳۰

توجه ویژه آستان قدس رضوی به ورزش های همگانی و قهرمانی 

سالن‌های چندمنظوره موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی هرساله پذیرای نونهالان، نوجوانان و جوانان مستعدی است که رویای پرورش جسمی و فکری و حتی قهرمانی را در سر می پرورانند. جوانانی که با آمدن به موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی و ثبت نام در کلاس های مختلف مانند، تکواندو، فوتبال، جودو، کاراته، ژیمناستیک و ... سلامتی روح وجسم خود را مدیون فراهم آوردن امکانات ورزشی این موسسه می دانند که وابسته به بارگاه منور رضوی است و حضور در این کلاس ها و حتی حضور در ورزش قهرمانی را مدیون این مجموعه فرهنگی - ورزشی عظیم در کشور می دانند.

به گزارش آستان نیوز، موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی به جهت افزایش نشاط و شادابی در جامعه با تجهیز سالن‌های چندمنظوره به لوازم ورزشی با هدف استفاده حداکثری از فضاهای موجود، ظرفیت ارایه خدمات به 5000 نفر را داراست و این در حالی است که هر روز به تعداد مشتاقان حضور در این موسسه افزوده می شود.  
رضایی پدر یکی از ثبت نام کنندگان رشته ورزشی فوتبال در این خصوص به خبرنگار می گوید: امکانات ورزشی آستان قدس رضوی در تمام سطوح پیشرفته و استاندارد است و به عنوان مثال زمین های فوتبال آن بسیار زیبا و اصولی طراحی و ساخته شده اند به گونه ای که تا کنون فرزندم هیچ گلایه ای از این موضوع نداشته و می خواهد از طریق این مجموعه به ورزش قهرمانی برسد. 
وی با بیان اینکه جوانان مشتاق چنین امکاناتی در مشهد هستند تصریح می کند: آستان قدس رضوی با امکانات ورزشی که فراهم کرده زمینه ساز پرورش قهرمانان آینده کشور است که این موضوع را باید سایر دستگاه های مرتبط و مسئول در زمینه ورزش و تربیت بدنی، سرلوحه کار خود قرار دهند.   
وی خاطرنشان می کند: در خصوص ورزش های همگانی نیز این موسسه اقدامات خوبی را جهت فراهم کردن بستر این ورزش ها و استفاده عموم از آن ایجاد کرده است که قابل تقدیر است. 
حسین زاده یکی از جوانان که برای ثبت نام در رشته تکواندو به این مجموعه مراجعه کرده می افزاید: در مشهد هرکجا نام ورزش می آید امکانات ورزشی آستان قدس رضوی زبانزد خاص و عام می شود و همه جوانان ورزش دوست مشهد علاقه دارند که در این مجموعه عظیم ثبت نام کنند و عضویت آن را در ورزش های مورد علاقه اخذ نمایند. 
وی خاطرنشان می کند: مجموعه فضاهای ورزشی دارای تهویه مطبوع، مجهز بودن سالن های ورزشی به امکانات سرمایشی و گرمایشی، مجهز بودن حمام ورزشکاران، تشک های ورزشی استاندارد و حتی فروش البسه ورزشی مرتبط و سایر امکانات رفاهی، جوانان علاقمند به ورزش از جمله ورزش قهرمانی را به سمت و سوی این مجموعه سوق داده وخودم ودوستانم در این مجموعه ورزشی احساس هیچ کمبودی نداریم. 
قاسمی یکی از شهروندان مشهدی که برای ثبت نام کلاس شنا مراجعه کرده به خبرنگار ما می گوید: یکی از اقدامات خوبی که آستان قدس رضوی استارت آن را زده ، ساخت مجموعه های ورزشی در حاشیه شهر مشهد و مناطق کم برخوردار و محروم است به گونه ای که ساخت مجموعه ورزشی در شهرک شهید رجایی از جمله این اقدامات قابل ستایش است که این امکانات و سالن های ورزشی نوعی مشوق ومحرک برای ورزش جوانان در حاشیه شهر مشهد است.  
وی خاطرنشان می کند: اغلب ورزشکاران و قهرمانان ورزشی از این مناطق کم برخوردار و محروم بیرون می آیند و برای کشور افتخار آفرینی می کنند که این مهم را آستان قدس رضوی به خوبی درک کرده و به سمت پرورش نسل جوان آینده دار و قهرمان است.  
وی می افزاید: تعدد سالن های کشتی، شنا، فوتسال، ورزش باستانی، تکواندو، کاراته و... و احداث زمین فوتبال استاندارد در حد کشورهای اروپایی در موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی، نشان از تدبیر مسئولین آستان قدس و توجه آنان به ورزش قهرمانی است به گونه ای که تمام تیم های ورزشی کشور دوست دارند از امکانات ورزشی این مجموعه عظیم بهره مند شوند. 
بر اساس این گزارش، آستان قدس رضوی در راستای مسئولیت اجتماعی و فرهنگی خود و به جهت پرورش استعداد های ورزشی، طی سال های اخیر توجه ویژه ای به توسعه مراکز و سالن های ورزشی داشته به گونه ای که اکنون این نهاد مقدس چند برنامه و پروژه مهم را برای شهر مشهد و حاشیه شهر طراحی و اجرایی کرده که به گفته مسئولان موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی این اقدامات عام المنفعه برای مشهدمقدس ادامه خواهد یافت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی