پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط پژوهش سرای امام رضا (ع) انجام شد
۱۴۰۳-۰۷-۳۰

انتخاب دانش‌آموزان نماینده ایران در مسابقات طراحی پوستربا موضوع«سفرفضایی» 

فرایند داوری و انتخاب سه اثر از بین 204 اثر نقاشی و طراحی شرکت‌کننده از کشورمان در مسابقات مجمع آژانس فضایی منطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه(APRSAF) به پایان رسید.

به گزارش آستان نیوز، مسابقه طراحی پوستر مجمع آژانس فضایی منطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه ویژه کودکان و نوجوانان 6 تا 12 ساله، به صورت سالانه برگزار می‌شود. این مسابقه در ایران به نمایندگی پژوهش‌سرای امام رضا(ع) انجام می‌شود.
برای دومین سال پیاپی، پژوهش‌سرای امام رضا (ع)، نماینده برگزاری مسابقات بین‌المللی طراحی و نقاشی مجمع آژانس فضایی منطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه در ایران است و در مدت 10 روز فرصت فراخوان و ارسال آثار نقاشی و طراحی، 204 اثر با موضوع «سفر فضایی» از شهرها و استان‌های مختلف کشور به دبیرخانه پژوهش‌سرای امام رضا(ع) رسید.
پس از دو مرحله داوری، سه اثر برتر به ترتیب؛ فاطمه سادات سید مهدوی چابک دانش‌آموز ابتدایی امام رضا (ع) واحد 5، محمدطاها بلقان آبادی، دانش آموز ابتدایی شهیدمصطفی خمینی از شهرستان جغتای و امیر یزدان اسفندیاری مقدم از ابتدایی فرهنگیان مشهد، انتخاب و به عنوان نماینده کشورمان جهت شرکت در مرحله نهایی مسابقات معرفی شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی