پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به‌منظور آشنایی بیشتر اعضای کتابخانه‌ها بااهمیت ورزش در زندگی انجام شد 
۱۴۰۳-۰۷-۳۰

برپایی نمایشگاه‌های منابع مطالعاتی ویژه هفته تربیت‌بدنی در کتابخانه‌های رضوی 

به‌ مناسبت گرامی‌داشت هفته تربیت بدنی، نمایشگاه‌های منابع مطالعاتی در منتخبی از کتابخانه‌های وابسته به سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در سراسر کشور برپا شد. 

به گزارش آستان نیوز، در این نمایشگاه‌های مناسبتی، گزیده‌ای از کتاب‌های چاپی کتابخانه‌های آستان قدس رضوی با موضوع تربیت‌بدنی باهدف شناخت و کسب اطلاعات بیشتر مراجعان آن‌ها از رشته‌های مختلف ورزشی و تشویق آنان به انجام ورزش، معرفی شده است.  
این نمایشگاه‌ها به‌منظور آشنایی هر چه بیشتر اعضای کتابخانه‌ها بااهمیت توجه به ورزش در زندگی به عناوینی همچون «ورزش، كليد سلامتي و پويايي جامعه»، «ورزش و سلامتي» و «ورزش قوي، ايران قوي»، مزین است. 
کتابخانه مسجد قبا در مشهد و مجتمع‌های فرهنگي و كتابخانه‌های امام رضا (ع) در شهرستان‌های قوچان، درگز، قائن و بیرجند، از جمله کتابخانه‌های وابسته به این سازمان به شمار می‌آید که در معرفی منابع مطالعاتی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در کشور مشارکت داشتند. 
کتاب‌هایی با عناوین؛ روان‌شناسي ورزش، تاریخ تربیت‌بدنی، مدیریت اماکن ورزشی، ورزش و معلولين، مباني مديريت ورزشي، مسير ورزشي كودكان، حقوق ورزشي، بازي‌هاي ورزشي، بهداشت روان و ورزش، ادراك و تصميم‌گيري در ورزش، آموزش بسکتبال، آموزش شنا، تمرینات قدرتی در فوتبال، ورزش زورخانه‌ای و...، در نمایشگاه‌های گوناگون این کتابخانه‌ها در معرض دید اهل ورزش گذاشته شده است.
کتابخانه‌های وابسته به سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در مشهد و شهرستان‌ها در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی، با انجام اقدامات مختلف فرهنگی همچون برپایی نمایشگاه هم‌راستا با اهداف این سازمان در اشاعه هر چه بیشتر فرهنگ مطالعه در جامعه، فعالیت می‌کنند.
گفتنی است، هفته تربیت‌بدنی در سال جاری با شعار «ورزش قوی، ایران قوی» با اجرای برنامه‌های مختلف در کشور، از 26 مهرماه آغاز شده و تا 2 آبان ماه ادامه دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

اساتید با دانشجویان صرف نظر از هر ظاهر و نظری ارتباط مؤثر برقرار کنند/ آمادگی حرم مطهر رضوی برای میزبانی از کنفرانس های علمی
تولیت آستان قدس رضوی ضمن اشاره به نقش مهم اساتید دانشگاه در تربیت آینده سازان کشور، آن‌ها را از مهمترین و اصلی‌ترین…

تلویزیون اینترنتی