مدیرعامل شرکت خمیرمایه رضوی گفت: شرکت خمیرمایه رضوی علاوه بر موفق بودن در کسب سهم حداکثری از بازار داخل کشور، با ثبت حدود 72/5 درصد فروش صادراتی از مقدار خمیرمایه خشک تولید شده در نیمه اول سال 1403، جایگاه بسیار مناسبی در بازارهای جهانی بدست آورده است.
افزایش فروش شرکت خمیرمایه رضوی در 6 ماهه اول سال جاری
به گزارش آستان نیوز، در شش ماهه اول سال 1403، شرکت خمیرمایه رضوی با دستیابی به رکوردهای بیسابقه در فروش محصولات خود، موفقیتهای چشمگیری را در بازارهای داخلی و بینالمللی رقم زد. این خود نشان بر کیفیت بالای محصولات شرکت خمیرمایه رضوی و جایگاه رفیع آن در مقایسه سایر برند های جهانی می باشد.
علی اصغر سیدپور ضمن اعلام این دستاوردها، از روند روبهرشد این موقعیت و پیشبینی افزایش این سهم در بازارهای جهانی اظهارکرد: شرکت خمیرمایه رضوی علاوه بر تولید و فروش بیش از 2 میلیون و 600 هزار کیلوگرم خمیرمایه خشک، موفق به عرضه حدود 5 میلیون کیلوگرم خمیرمایه تازه در داخل کشور شده است.
وی در ادامه توضیح داد: این شرکت با بهرهگیری از فناوریهای نوین و فرآیندهای تولید پیشرفته، علاوه بر تثبیت جایگاه فعلی خود، با ارائه محصولات جدید و نوآورانه سعی بر ارتقای سطح رقابتپذیری خود در بازارهای داخلی و جهانی است. او همچنین اعلام کرد که در همین راستا، فروش تجاری انواع بهبود دهنده های آردی مناسب برای نان های حجیم، از مهرماه سال جاری آغاز شده است که قطعا در آینده خبرهای خوشی از موفقیت های جدید ارائه گزارش خواهد شد.
سیدپور با اشاره به تلاشهای مستمر کارکنان و مدیران شرکت، خاطرنشان کرد: موفقیتهای اخیر، تنها نتیجه کار تیمی و همت بلند همه اعضای شرکت است و بهزودی شاهد دستاوردهای بیشتری خواهیم بود که این مسیر رو به رشد را ادامه خواهد داد. ما در خمیرمایه رضوی به دنبال تبدیل شدن به یکی از پیشگامان صنعت خمیرمایه در سطح جهانی هستیم.
وی گفت:این آمارها نه تنها موفقیتهای بزرگ شرکت خمیرمایه رضوی را نشان میدهند بلکه نویدبخش آیندهای روشن برای این برند معتبر می باشد.