نخستین شماره از فصلنامه علمی «پیشرفتهای مدیریت راهبردی»، وابسته به گروه مدیریت دانشگاه بینالمللی امام رضا (ع)، در حوزههای مختلف و متنوع مدیریت راهبردی و باهدف حمایت از پایاننامهها و رسالههای دانشگاهی مرتبط با این حوزه، منتشر شد.
نخستین شماره فصلنامه «پیشرفت های مدیریت کاربردی» منتشر شد
به گزارش آستان نیوز، در اولین شماره از فصلنامه علمی «پیشرفتهای مدیریت راهبردی»، 6 مقاله با عنوانهای «بررسی تأثیرنگرش نسبت به وب سایت برتصویر مقصد ازطریق نقش میانجی رضایت آنلاین: رویکردی استراتژیک (مورد مطالعه: وب سایت های مسافرتی)»،«بررسی تأثیر فعالیت های بازاریابی شبکه های اجتماعی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید مصرف کنندگان کسبوکارهای نوظهور (مورد مطالعه: شبکۀ اجتماعی اینستاگرام)»، به زیور طبع آراسته شده است.
همچنین، «بررسی تأثیر گیمیفیکیشن بر پیامدهای رفتاری مشتریان کسبوکارهای آنلاین با نقش میانجی رضایت مشتری و عشق به برند (مورد مطالعه: آژانسهای گردشگری در عراق)»، «نقش مشارکت، هویتیابی، شهرت و دلبستگی در خلق برند دانشگاهی معتبر دارای برنامه استراتژیک (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی)»، «بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی کسبوکار بر شادکامی مصرفکننده با تأکید بر نقش مصرف اخلاقی» و «تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و محیطگرایی بر عملکرد بازاریابی کسبوکار فروشندگان محصولات ارگانیک» و بررسی نقش میانجی بازارگرایی سبز، از دیگر موضوعات این فصلنامه علمی است.
شایانذکر است، پژوهشگران میتوانند مقالات علمیپژوهشی مرتبط با حوزههای مدیریت راهبردی خود را پس از ثبت در سامانه نشریه «پیشرفتهای مدیریت راهبردی» به نشانی https://sma.imamreza.ac.ir/ارسال و یا برای كسب اطلاعات بیشتر با شمارهتلفن 38041 – 051 داخلی 1170 (واحد برادران) و 3116 (واحد خواهران) تماس حاصل فرمایند.
تولیت آستان قدس رضوی
