شرکت فرش آستان قدس رضوی در سال 1403 با تمرکز بر توسعه بازارهای داخلی و بینالمللی، یکی از مهمترین دستاوردهای خود را با معرفی برند تجاری "پاژ"، رقم زد.
"پاژ"، برند نوآورانه فرش آستان قدس رضوی
به گزارش آستان نیوز، مدیرعامل شرکت فرش آستان قدس رضوی در این خصوص گفت: این اقدام در راستای افزایش شناخت و جایگاه این شرکت در صنعت فرش دستباف و همچنین توسعه تجارت و فروش محصولات آن صورت گرفت.
حمید کارگر، اظهار کرد: علاوه بر اقدامات مربوط به شستوشوی قالیها، با آغاز تولید فرش با نشان تجاری جدید "پاژ"، تلاش شد برند فرش آستان قدس رضوی بیشازپیش در بازارهای داخلی و بینالمللی، شناخته شود.
وی افزود: ورود به بازارهای جدید و تقویت برند، یکی از راهکارهای اساسی برای افزایش سهم بازار و رونق اقتصادی در حوزه فرش دستباف است.
این اقدام به ما کمک میکند تا علاوه بر پاسخگویی بهتر به نیازهای مشتریان داخلی، در بازارهای جهانی نیز حضور پررنگتری داشته باشیم.
مدیرعامل شرکت فرش آستان قدس رضوی همچنین بر نقش توسعه برند،در بهبود فروش و جذب مخاطبان تأکید کرد و گفت: یکی از اهداف مهم ما در سال 1403، ایجاد ارتباط قویتر با مشتریان و معرفی هویت منحصربهفرد فرشهای تولیدی آستان قدس رضوی،تحت برند "پاژ"، بوده است.
وی ادامه داد: در این راستا، برنامههای متعددی از جمله حضور در نمایشگاههای داخلی و بینالمللی و ارائه طرحهای نوین در دستور کار قرار گرفته است.
به گفته کارگر، توسعه برند "پاژ"، تنها یکی از اقدامات شرکت در مسیر رشد و گسترش فعالیتهای خود بوده و همزمان با این برنامه، فرآیندهای دیگری مانند افزایش بهرهوری در تولید، بهبود تجهیزات قالیشویی و گسترش همکاریهای علمی نیز ،با جدیت، دنبال شده است.
گفتنی است، شرکت فرش آستان قدس رضوی با بیش از چهار دهه سابقه فعالیت و داشتن دو مجتمع در مشهد و کاشمر، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فرش دستباف در کشور است که سالانه حدود 4 هزار مترمربع فرش تولید و به بازارهای داخلی و خارجی، عرضه میکند.
تولیت آستان قدس رضوی
