همزمان با افزایش میزان سفرها و تشرف زائران نوروزی، موسسه موقوفه خدمات زائر بنیاد کرامت رضوی با هدف بهبود کیفیت خدمات مجتمعهای میانراهی امام رضا (ع) از مسافران و زائران استفاده کننده از خدمات این مجتمع ها، نظرسنجی می کند. این اقدام در راستای ارائه خدمات بهتر، با کیفیت تر و متناسب با نیازهای زائران صورت گرفته که فرصتی مغتنم برای دریافت نظرات و پیشنهادهای مسافران نوروزی فراهم آورده است.
مجتمع های میان راهی امام رضا(ع) از کیفیت ارائه خدمات خود نظرسنجی می کند
به گزارش آستان نیوز، صفرزاده مدیر مجتمع های میان راهی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی در این باره گفت: این مجتمع ها بهعنوان یکی از مهمترین پایگاههای خدماتی و رفاهی بینراهی، سالانه میزبان هزاران زائر و مسافر هستند. مجتمعهای میانراهی امام رضا (ع) علاوه بر ارائه خدمات رفاهی و اقامتی، در حوزه فعالیتهای فرهنگی و معنوی نیز برنامههای متنوعی را برای زائران تدارک دیدهاند. ازاینرو دریافت نظرات و پیشنهادهای مسافران درباره این خدمات میتواند نقش مؤثری در توسعه این مراکز و ارتقای سطح کیفی خدمات آن داشته باشد.
صفرزاده در همین زمینه تاکید کرد: مجتمع های میان راهی آستان قدس رضوی از تمامی مسافران و زائران عزیز که در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس از خدمات این مجتمع ها بهره می برند، دعوت می کند با ارائه نظرات و پیشنهادهایشان، مجموعه بنیاد کرامت آستان قدس رضوی را در ارائه بهتر خدمات به زائران امام رضا علیه السلام یاری نمایند.
صفرزاده خاطرنشان کرد: بی شک بازخوردهای دریافتشده در برنامهریزیهای آتی این بنیاد برای توسعه و بهینهسازی خدمات مجتمعهای میانراهی موثر و کارآمد خواهد بود.
شایان ذکر است، علاقهمندان جهنت شرکت در این نظرسنجی می توانند از طریق لینک اختصاصی نظرسنجی که در درگاههای رسمی این بنیاد منتشر شده است، ( https://forms.razavi.ir/aqr/formView/1383 ) در این طرح مشارکت نمایند و نقش مؤثری در بهبود خدمات ایفا کنند.
گزارش خبری:امیرعلی مقدم
تولیت آستان قدس رضوی
