مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی در سال 1397 راه اندازی شد تا واسطه ای قابل اعتماد برای انتقال درخواست های مردمی به مسئولین این آستان ملکوتی باشد و با تقارن ماه رمضان و نوروز 1404، خدمات این مرکز به اوج خود رسید.
مرکز ملی پاسخگویی 138، پل ارتباطی بین مخاطبان و آستان قدس رضوی
افزودن دیدگاه جدید:
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۴
لینک دانلود:
- جهت دریافت فایل با کیفیت این اثر میتوانید به آدرس ذیل مراجعه نمایید. https://drive.google.com/file/d/1FU8L-gW5_6et-DrtsIaYND2hZ0PNqk30/view?usp=sharing
تولیت آستان قدس رضوی

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه خدمات اجتماعی آستان قدس باید با تمرکز بر حفظ کرامت انسانها باشد، حفظ کرامت انسانی…