داور چهارمین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) با تاکید بر اینکه مخاطب مهمترین عنصر در تولیدات رسانه ای رضوی است، گفت: مخاطب داشتن، امتیاز بزرگی است و اثری که تاثیرگذاری لازم بر مخاطب را دارد اثر رسانه ای موفق محسوب می شود.
مخاطب مهمترین عنصر در تولیدات رسانه ای رضوی است
به گزارش آستان نیوز، محمد لسانی به آثار رضوی در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: یکی از نیازهای امروز در حوزه معارف اهل بیت(ع)، بخصوص امام رضا(ع) تولید آثار رسانه ای جذاب در این موضوع است.
داور چهارمین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) با بیان اینکه محتوایی که توام با احساس و عاطفه باشد ارزشمند است، اظهار داشت: تولید اثر رضوی در فضای مجازی خیلی دلی و خودجوش است مثل زائری که اولین بار است حرم رضوی می رود و احساساتش را منتقل می کند و یک محتوای تاثیرگذار و مخاطب پسند را ارائه می دهد.
وی ادامه داد: خیلی از محتواهای رضوی که در فضای مجازی ارائه می شود از احساسات خود کاربران نشات می گیرد و تولیدات امام رضایی در فضای مجازی، نشات گرفته از حس و حال تولیدکنندگان است.
لسانی خاطر نشان کرد: امام رضا(ع) در کشور ما یک موضوع مهم دینی است که با قلب های مردم گره خورده و مخاطبان همیشه این موضوع را در فضای رسانه دنبال می کنند، پس رسانه بهترین ابزاری است که بسیار قدرتمند و به شکلی اثر بخش می تواند مفاهیم رضوی را مطرح کند.
وی افزود: در فضای مجازی که با قشر جوان سر و کار دارد، سوژه های فراوانی در حوزه رضوی وجود دارند که هنرمند خلاق می تواند آنها را شکار کند.
این داور چهارمین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) با اشاره به اینکه بیشتر آثار رسانه ای رضوی توسط ایرانی ها تولید می شود، تصریح کرد: امام رضا(ع) کانون و نماد مهربانی اهل بیت در دنیا هستند و هر ساله کلی زائر خارجی داریم که برای زیارت به مشهد می آیند، بنابراین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) می تواند بصورت چند زبانه برگزار شود تا هنرمندان بقیه کشورها هم آثارشان را به این جشنواره بفرستند.
تولیت آستان قدس رضوی
