در راستای ابلاغیه کانون خدمت رضوی کشور مبنی بر تولید، تدوین و انتشار محتوای امام رضایی در دهه کرامت، نشست کانون رسانه و فضای مجازی استان همدان، با حضور مدیر کانون خدمت رضوی برگزار شد.
نشست کانون رسانه و فضای مجازی استان همدان با محوریت برنامه دهه کرامت
به گزارش آستان نیوز؛ محمدعلی حیدری دلگرم مدیر کانونهای خدمت رضوی استان همدان در جمع خادمیاران و یاوران رضوی کانون رسانه و فضای مجازی اظهار داشت: رویکرد کانون خدمت رضوی این است که با استفاده از ابزار رسانه و بهرهگیری مناسب از ظرفیت فضای مجازی محتوای مفید و اثرگذار برای تمام مردم جهان تولید و عرضه کند.
وی افزود: در حال حاضر حوزه رسانه و فضای مجازی استان با همکاری با کانونها و همه اصحاب رسانه حرکت در مسیر هدفگذاری شده را آغاز کرده، اما هنوز در ابتدای راه، هستیم.
حیدری دلگرم، تصریح کرد: امروزه تولید آثار معرفتی با ظرایف هنری برای انتقال مفاهیم دینی، معرفتی با منطق و عقلانیت بیش از هر زمان، مورد توجه و نیاز است.
مدیر کانونهای خدمت رضوی استان همدان، گفت: در راستای ابلاغیه کانون خدمت رضوی کشور، تهیه، تولید، تدوین و انتشار محتوا در قالب تصویر، کلیپ، موشنگرافی، پویانمایی و انتشار حداکثری در رسانهها و فضای مجازی، باید مدنظر خادمیاران، قرار گیرد.
وی با اشاره به نقش بسیار مؤثر و حیاتی رسانه و تبلیغ در طول تاریخ، بیان داشت: ابزار رسانهها در طول زمان متفاوت بوده است؛ اما در هر عصر و زمانی همه جریانات چه حق و چه باطل تلاش میکردند از ابزار رسانه، بهره ببرند.
حیدری دلگرم، با اشاره به نقش اطلاعرسانی در برنامههای دهه کرامت تأکید کرد: اطلاعرسانی بسیار کلیدی و حیاتی است و این امر موجب میشود اقشار مختلف مردم از زمان، مکان و محتوای برنامههای دهه کرامت، مطلع شوند.
مدیر کانونهای خدمت رضوی استان همدان، خاطرنشان کرد: این آگاهی باعث افزایش مشارکت مردمی در جشنها و مراسم مذهبی بهویژه در مناطق دورافتاده یا میان قشر جوان که دسترسی بیشتری به رسانههای دیجیتال دارند، خواهد شد.
انتهای پیام/
تولیت آستان قدس رضوی
