پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد
۱۴۰۴-۰۲-۰۲

لزوم رفع مشکلات و ارائه خدمات کریمانه به زائران بارگاه منور رضوی در ایام دهه کرامت

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی بر رفع مشکلات و نواقص و ارائه خدمات کریمانه به زائران بارگاه منور رضوی در ایام دهه کرامت امسال تاکید کرد.

به گزارش آستان‌نیوز، مصطفی فیضی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در آئین شکرانه خدمت و تقدیر از عوامل ستاد خدمات سفر استان خراسان رضوی که عصر امروز دوم اردیبهشت‌ماه با حضور غلامحسین مظفری، استاندار خراسان رضوی، محمدرضا قلندر، شهردار مشهد، رضا خوراکیان، مدیر عالی حرم مطهر رضوی، عبدالحمید طالبی، رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی و جمعی از مسئولان آستان قدس رضوی و استانی در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن تشکر و خدا قوت به عوامل خدمت‌رسان استان در ایام نوروز 1404 گفت: خوشبختانه در این جلسه گزارش‌های بسیار خوبی از اقدامات و جزئیات فعالیت‌ها، اقدامات و خدمات در ایام نوروز امسال ارائه شد، که قابل تقدیر بود.
وی تصریح کرد: اما بخش ناگفته این جلسه، شناسایی ضعف‌ها و‌ کمبودهای حوزه خدمت‌رسانی بود که خوشبختانه مسئولان مربوطه در استانداری پیگیر رفع نقایص، کاستی و ‌مشکلات این حوزه هستند.
فیضی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن ایام دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت رضا(ع) گفت: از همه مدیران و مسئولان خدمت‌رسان در استان، تداوم استمرار خدمت همراه با عشق و علاقه و ارادت را خواستارم و توصیه می‌کنم مسائل و مشکلات را احصا، شناسایی و رفع کرده تا خدمات شایسته‌تر و در خور توجهی به زائران ارائه شود.
وی ضمن تاکید و اعلام آمادگی برای برپایی جشن‌های درخور و شایسته زائران علی بن موسی الرضا(ع) در ایام دهه کرامت، افزود: جشن‌های میلاد ولی نعمتمان حضرت ثامن الحجج(ع) باید در سراسر استان خراسان بزرگ در شان این دهه، تدارک و پیش‌بینی شود.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در ادامه با اشاره به اینکه برای برپایی هر چه باشکوه تر این جشن‌ها جلسات متعددی با خادمان بارگاه منور رضوی در حال برگزاری است، گفت: در حرم مطهر رضوی ۶۲ عنوان خدمت داریم که به نمایندگی از تمامی خادمان، جلسات متعددی برای ارائه خدمات متنوع در این ایام تدارک دیده شده است.
وی همچنین ضمن تاکید بر رفع نواقص و تامین نیازها و کمبودهای حوزه خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران، گفت: زائران این بارگاه منور اعم از ایرانی و غیر ایرانی، مجاور و غیر مجاور، زائر این آستان ملکوتی هستند و ما نیز خادم الرضاییم و باید در شان این زائران خدمت کریمانه به آنان ارائه دهیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

سیره امام رضا(ع) الگوی حفظ کرامت در خدمات اجتماعی آستان قدس است
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه خدمات اجتماعی آستان قدس باید با تمرکز بر حفظ کرامت انسان‌ها باشد، حفظ کرامت انسانی…

تلویزیون اینترنتی