داور چهارمین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) گفت: تولیدات رضوی باید بتواند با مخاطبان امروزی ارتباط برقرار کنند.
تولیدات رضوی باید بتواند با مخاطب امروزی ارتباط برقرار کند
فتحعلی تیرگر فاخری، با اشاره به اینکه برای تولید یک اثر تاثیرگذار فقط قالب مهم نیست و باید محتوا هم جذاب باشد، افزود: قالب به تنهایی کافی نیست درست است که امروزه قالب فضای مجازی قالب بسیار مخاطب پسند و تاثیر گذار است اما باید محتوای عمیق و جذابی ارائه کرد تا در این فضا مخاطب جذب شود.
این داور چهارمین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) با اشاره به اینکه ما در بخش «خبر» آثار رسیده به جشنواره را داوری کردیم اظهار داشت: باید اتفاقی حادث شود تا خبر تولید شود به همین دلیل خبر را خمیرمایه ارتباطات می دانند و داستان و مستند و فیلم و سریال و بقیه آثار رسانه ای وابسته به خبر هستند پس باید این قالب را جدی گرفت.
وی با بیان اینکه امام رضا(ع)، یک بعد تاریخی دارند که می توان درباره آن آثار رسانه ای تولید کرد، افزود: رسانه اگر می خواهد تاثیرگذار عمل کند باید برای جامعه امروز و نسل جدید هم حرفی برای گفتن داشته باشد و متناسب با زبان این نسل آثار را تولید کرد.
وی با بیان اینکه فضای مجازی باعث تنوع قالب های رسانه ای شده است خاطرنشان کرد: این تنوع قالب باعث جذب ذائقه های مختلف شده است.
وی به برگزاری جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: ما رشد رشد کمی و کیفی آثار را در این جشنواره شاهد بودیم پس جشنواره موفق عمل کرده است.
تولیت آستان قدس رضوی
