یکی از مدیران باسابقه سازمان صدا و سیما و داور چهارمین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) گفت: در سازمان صدا و سیما در تولید پیام و محتوا برای مخاطب در قالب های مختلف مثل برنامه های رادیویی و تلویزیونی، مستند، سریال و... تلاش های خیلی زیادی صورت گرفته که منشا این تلاش ها ارادت قلبی به ساحت امام هشتم(ع) است.
منشا تلاش ها در عرصه رضوی، ارادت قلبی به ساحت امام هشتم(ع) است
به گزارش آستان نیوز، جواد رمضان نژاد با بیان اینکه آثار هنری و رسانه ای تولید شده برای امام رضا(ع) بیشتر قلبی و دلی است تا کاری، افزود: باوجود همه تلاش های صورت گرفته، اما نسبت به جایگاه این امام معصوم که ویژگی های خاصی دارند و مورد توجه جهان تشیع و مسلمانان هستند و افتخار میزبانی ایشان نصیب ما شده و حضورشان برکات بیشماری برای کشور ما به دنبال داشته است، این تلاش ها اندک بوده است.
رمضان نژاد تاکید کرد: آنچه که در عرصه رسانه و هنر ما درباره امام رضا(ع) تولید شده با آن چه باید باشد فاصله معناداری دارد و ما باید تلاش کنیم تا آرام آرام این خلاءها را کمتر کنیم.
وی افزود: جدای از اینکه هنرمندان انگیزه های شخصی دارند تا در حوزه رضوی تولید اثر داشته باشند؛ نهادها و سیاستگذاران فرهنگی کشور هم مسئولیت دارند در این حوزه جهت دهی و سرمایه گذاری کنند.آستان قدس رضوی خیلی انگیزه دارد و انگیزه بخشی می کند اما اگر این انگیزه در بقیه نهادها و سازمان های کشور هم باشد وضعیت خیلی بهتر خواهد بود. وزارت ارشاد، سازمان تبلیغات و همه رسانه ها از جمله سازمان صدا و سیما در این عرصه رسالت سنگینی بر دوش دارند.
داور چهارمین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) گفت: من از دوره اول جشنواره کاملا در جریان این رویداد بزرگ هستم و مروری بر تعداد آثار و کیفیت آنها، نشان دهنده روند رو به رشد جشنواره است.به خصوص در برخی بخش ها رشد آشکاری اتفاق افتاده و در برخی بخشها هنوز جای ارتقای کیفیت وجود دارد.
تولیت آستان قدس رضوی
