مدیر ارتباطات و اطلاعرسانی آستان قدس رضوی از اقدامات شاخص این مدیریت در ایام دهه کرامت خبر داد و گفت: از میلاد حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع)، بیش از 1000 قلم محصول فرهنگی به مجموعههای داخلی آستان قدس رضوی و سایر ادارات سطح شهر مشهد توزیع شد.
توزیع 1000 محصول فرهنگی به ادارات سطح شهر در ایام دهه کرامت
امیر خالقی، مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، در گفتوگو با خبرنگار آستان نیوز به اهم اقدامات و فعالیتهای این مدیریت در ایام دهه کرامت اشاره کرد و گفت: در این ایام اقدامات مختلفی انجام شده است که از جمله آن میتوان به طراحی و اجرای هویت بصری «نشان» و شعار دهه کرامت و ارسال به تمامی مجموعههای اجرایی اشاره کرد.
توزیع 1000 محصول فرهنگی
وی افزود: طراحی، چاپ و توزیع پوستر کتیبه فاخر میلاد امام رضا(ع)، طراحی و چاپ کتاب تاریخچه حرم تحت عنوان «رواق خدمت»، طراحی، چاپ و توزیع 10 هزار بروشور نقشه حرم و اقدامات آستان قدس رضوی، توزیع بیش از 1000 قلم محصولات فرهنگی اعم از پوستر و کتیبه به مجموعههای داخلی آستان قدس رضوی و استان همچون استانداری و شهرداری و... از دیگر اقدامات این مدیریت در ایام دهه کرامت است.
خالقی در ادامه به دیگر اقدامات این مدیریت اشاره کرد و گفت: طراحی، اجرا و اکران تبلیغات شهری با موضوع «ایران امام رضا» با گویشها و لهجههای مختلف در سطح شهر مشهد، نصب دیوار نگاره چهار راه شهدا، اکران محیطی رینگهای ورودی حرم مطهر، تابلوهای زیر گذر حرم، فضاسازی ساختمان ثامن و مرکزی آستان قدس رضوی و... را از دیگر این فعالیتها به شمار میآید.
وی همچنین خاطر نشان کرد: در این ایام قابهای مفاخر شهری با موضوع سالگرد شهید خدمت آیتالله رئیسی اکران شد و همچنین کتیبه فاخری در مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی نیز طراحی و نصب شد.
فضاسازی مبادی ورودی شهر
خالقی در ادامه به فضاسازی مبادی ورودی شهر اعم از فرودگاه و راهآهن اشاره کرد و گفت: فضاسازی کتیبههای تالار ولایت حرم مطهر رضوی و ساخت تیزرهای متعدد اطلاعرسانی برای تلویزیونهای پهن پیکر حرم مطهر رضوی نیز از دیگر اقداماتی است که در این ایام انجام شده است.
مدیر ارتباطات و اطلاعرسانی آستان قدس رضوی، در ادامه به برگزاری مراسم اهدا مدال قهرمان هنری، مشارکت در برگزاری رویداد خاتم الاوصیا اشاره کرد و گفت: در این ایام به صورت شبانهروزی از طریق سامانه ملی 138 پاسخگوی مخاطبان بودیم.
وی ادامه داد: ارائه گزارش تماسهای روزانه به مسئولین آستان قدس رضوی، پیگیری و پاسخ به سوالات، انتقادات و پیشنهادات مردمی در سامانه 138، اجرای نظر سنجی و افکارسنجیهای متعدد در ایام دهه کرامت، مراسم استقبال با حضور خدام در مبادی ورودی شهر اعم از فرودگاه و راه آهن، برگزاری تورهای بازدیدی تبیینی توسط خدام و ارسال میلیونی پیامک مناسبتی در این ایام، از دیگر فعالیتهای این مدیریت در این ایام است.
برپایی موکب هنرمندان با حضور 40 سلبریتی و بازیگر
خالقی همچنین به فعالیتهایی که در حوزه جشنهای امام رضایی انجام شده است، اشاره کرد و افزود: فضا سازی و هویت بصری جشن امام رضایی، اکران شهری تبلیغات محیطی و برپای موکب هنرمندان که حدود 40 سلبریتی و بازیگر حضور داشتند و همچنین اکرانهای شهری و ارسال پیامک برای پویش آیینه و شمعدان از جمله این فعالیتها است.
تولیت آستان قدس رضوی
