مدیر مرکز خادمیاری و کانونهای خدمت رضوی با حضور در سامانه ملی ۱۳۸ پاسخگوی مطالبات مردمی در خصوص طرح خادمیاری شد.
پاسخگویی مدیر کانونهای خدمت رضوی به مطالبات مردمی در سامانه ۱۳۸
به گزارش آستان نیوز، احمد میرزاده، مدیر مرکز خادمیاری و کانونهای خدمت رضوی، در حاشیه پاسخگویی به سوالات مخاطبان از طریق سامانه ملی ۱۳۸، با اشاره به نقش شبکه ملی خادمیاران رضوی در سراسر کشور، گفت: بخش قابل توجهی از تماسها و ارتباطات مردمی، به موضوع عضویت در شبکه خادمیاری و ثبتنام علاقهمندان برای فعالیت در کانونهای تخصصی اختصاص داشت.
وی با بیان اینکه شبکه خادمیاران رضوی یک ساختار فعال با بیش از 60 هزار عضو در سراسر کشور است، افزود: در حال حاضر، این شبکه در قالب بیش از 20 کانون تخصصی، مأموریتهای مختلفی را در حوزههای فرهنگی، اجتماعی و خدماتی دنبال میکند و طبیعی است که مردم مشتاق هستند در این جریان معنوی مشارکت داشته باشند و ما نیز وظیفه پاسخگویی و تسهیل مسیر حضور آنها را بر عهده داریم.
میرزاده همچنین از استقبال گسترده مردم سراسر کشور برای عضویت در شبکه خادمیاری و تعامل مستقیم با مسئولان این حوزه خبر داد و افزود: یکی از موضوعات پرتکرار تماسها، اعلام اختلال در فرآیند ثبتنام یا پیگیری وضعیت عضویت بود که این موارد با راهنمایی همکاران ما در مرکز، پاسخ داده شد و قرار است برخی مشکلات فنی نیز در جلسات کارشناسی آتی بررسی و برطرف شود.
وی همچنین درباره سایر موضوعات مطرحشده از سوی مردم گفت: بخش دیگری از تماسها مربوط به درخواستهای متفرقه مانند مساعدت در سفر مشهد مقدس یا طرح دیدگاههایی درباره وضعیت فرهنگی و پوشش در حرم مطهر رضوی بود که این موارد نیز دریافت و ثبت شد تا در فرآیند بررسیها مورد توجه قرار گیرد.
مدیر مرکز خادمیاری و کانونهای خدمت رضوی در پایان با قدردانی از فرصت ایجادشده برای ارتباط مستقیم با مردم گفت: این گفتوگوهای مستقیم، بستری ارزشمند برای دریافت بازخورد و اصلاح فرآیندهاست و ما از همه علاقهمندان دعوت میکنیم تا در این مسیر، همراه و خادم امام رضا (ع) باشند.
تولیت آستان قدس رضوی
