پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۱۱-۱۶

پخت و طبخ هر وعده غذایی ۴ هزار غذای گرم بین زلزله زدگان خوی

مسئول دبیرخانه کانون های خدمت رضوی آذربایجان غربی اعلام کرد: آشپزخانه این موکب در مرحله اول روزانه دو هزار پرس غذای گرم در هر وعده طبخ و بین زلزله زدگان توزیع می کرد که اکنون این تعداد به ۴ هزار غذا رسیده است.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان غربی حجت الاسلام اکبر نوروژ نژاد، مسئول دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان،  بیان اینکه موکب دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان از روز اول زلزله در منطقه حضور پیدا کرد، تصریح کرد: مجموعه آستان قدس خود را همیشه در کنار مردم دیده و در زلزله خوی هم از همان لحظات اولیه در منطقه حاضر شد.
وی با اشاره به اینکه موکب دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان آمادگی کامل برای طبخ و توزیع غذای گرم در وعده های غذایی را دارد، گفت: قرارگاه جهادگران حوزوی می تواند با معرفی روحانیون مستقر و جهادی روستاهای آسیب دیده به این موکب، غذای مردم زلزله زده را تأمین کند.
مسئول دبیرخانه کانون های خدمت رضوی در آذربایجان غربی اعلام کرد: آشپزخانه این موکب در مرحله اول روزانه دو هزار پرس غذای گرم در هر وعده طبخ و بین زلزله زدگان توزیع می کرد که اکنون این تعداد به ۴ هزار غذا رسیده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی