پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با هفته وحدت صورت پذیرفت؛
۱۴۰۲-۰۷-۱۳

اطعام رضوی نیازمندان بم

خادمیاران بم همزمان با هفته وحدت ۱۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ محمود مهدوی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان بم اظهار داشت: همزمان با هفته وحدت و ولادت پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد(ص) خادمیاران کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی با مساعدت و پشتیبانی خیرین اقدام به اطعام نیازمندان کردند.

وی ادامه داد: در این اقدام ۱۰۰۰ پرس غذای گرم طبخ و در بین خانواده‌‌های بی بضاعت و نیازمند توزیع شد. ارزش ریالی آن ۲۰ میلیون تومان برآورد شده است.

مهدوی در ادامه گفت: به پاس بزرگداشت هفته وحدت کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی بخش روداب در روستاهای طرز و قطب آباد مراسم چهارشنبه‌های امام رضایی را همراه با قرائت زیارت امین الله، زیارت عاشورا و صلوات خاصه امام رضا علیه السلام برگزار کردند و در پایان مراسم از کلیه شرکت‌کنندگان با توزیع آش رشته و شله زرد و شربت و شیرینی پذیرایی شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی بم ابراز کرد: اهدای اقلام ضروری جهیزیه یک زوج نیازمند شامل تلویزیون، جاروبرقی، ماشین لباسشویی گاز به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات خادمیاران رضوی در هفته وحدت است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

شورای شهر با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به توجه ویژه شورای شهر مشهد برای تحقق دستور رئیس جمهور در حل مشکل پارکینگ اطراف حرم مطهر در…

تلویزیون اینترنتی