پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۲-۱۲-۰۸

صمع رضوی، واحد فنی و مهندسی برتر خراسان رضوی در ۱۴۰۲ شد

در دهمین آئین پاسداشت روز ملی مهندس که به همت انجمن شرکت‌های فنی، مهندسی و مشاوره‌ای خراسان رضوی در مشهد برگزار شد، شرکت صنایع معادن و عمران رضوی به عنوان واحد فنی و مهندسی برتر خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ انتخاب شد.

مدیرعامل شرکت صنایع معادن و عمران رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز اظهار کرد: در این مراسم که در محل اتاق بازرگانی مشهد برگزار شد، بیش از ۹۰ شرکت فعال در عرصه‌های تولید، صنعت، معدن و بازرگانی حضور داشتند.
دکتر مهدی قربانی گفت: پس از بررسی‌های مختلف در خصوص مستندات عملکردی و داوری مدارک ارسال شده، 20 شرکت برگزیده و در این پاسداشت از آن‌ها تقدیر شد.
او ادامه داد: شرکت صنایع معادن و عمران رضوی نیز با اجرای پروژه‌های مرتبط با استراتژی و راهبردهای مدنظر در حوزه‌های تولیدی و عمرانی، موفق به کسب این موفقیت شد.
مدیرعامل شرکت صنایع معادن و عمران رضوی با اشاره به پروژه‌های مهندسی اجرا شده توسط این مجموعه خاطرنشان کرد: تولید بتن سبک و خودتراکم و نیز پنل مسلح و قوسی شکل هبلکس، از جمله این طرح‌ها به شمار می‌رود.
او ادامه داد: علاوه‌براین، می‌توان مواردی همچون طراحی سامانه تعمیر و نگهداری ساختمان‌های تجاری (بازارهای آستان قدس رضوی)، کاهش هزینه ساخت ساختمان با بکارگیری الگوریتم‌های فرا ابتکاری در طراحی بهینه اسکلت ساختمان و همچینن طراحی و ساخت پروژه‌های متعدد راهسازی و ابنیه را نام برد.
قربانی از انجام پروژه‌های تحقیق و توسعه و دانش‌بنیان با همکاری دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) در خصوص بهینه‌سازی سامانه پایش ماشین‌آلات ساختمانی و راهسازی و نیز طراحی و ساخت منحصر بفرد دستگاه روغن‌زن قالب AAC به عنوان بخشی دیگر از مهم‌ترین فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه تولید و ساختمان و موثر در انتخاب شرکت صمع رضوی به عنوان واحد فنی مهندسی برتر استان یاد کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی