پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۲-۱۶

سوگواره میقات الرضا در عزای شهادت رئیس مکتب شیعه 

مراسم عزاداری و سوگواره در شب شهادت امام صادق(ع) در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) وابسته به سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، مردم مومن شهرستان طبس در شب شهادت امام صادق علیه‌السلام با حضور در آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) به عزاداری و سینه زنی پرداختند.
این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین اسلامی‌فر از سخنوران حرم مطهر رضوی و مرثیه‌سرایی حاج رضا آتش‌فراز مداح و ذاکر اهل‌بیت(ع) ادامه پیدا کرد.
حجت الاسلام و المسلمین اسلامی‌فر در این آیین اظهار کرد: ارزش تربیت یک انسان مفید برای جامعه توسط پدر و مادر از تربیت و آموزش در بهترین دانشگاه‌ها ارزشمندتر است، تربیت نسل سالم بالاترین مقامی است که باید نسبت به آن اهتمام بیشتری داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه  زنان جامعه باید همراه با عفاف، حجاب، پاکدامنی و تقوا رشد کنند، افزود:  بنا به فرمایش حضرت امام جعفر صادق(ع) شیعه ما کسی است که با دیگر شیعیان مهربان باشد.
این کارشناس مذهبی ادامه داد:  مذهب تشیع به برکت انقلاب اسلامی در جهان در حال رشد است و ما با همه اختلافاتی که شاید پیش بیاید باید زیر پرچم حضرت علی(ع) اتحاد داشته باشیم.
لازم به ذکر است در پایان حاضرین در محفل به اطعام حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) متبرک شدند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

انسان معاصر تشنۀ گفتمانی است که بتواند عدالت حقیقی را تأمین نماید
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه نسخه کامل‌ و‌ اجرایی عدالت در کلام حضرت رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارائه شده، گفت: انسان…

تلویزیون اینترنتی