پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۰۳

عزاداری نوجوانان در حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت حضرت رضا(ع)

در ایام دهه پایانی ماه صفر جمعی از نوجوانان پسر در قالب هیئت ابناء الرضا(ع) به مناسبت شهادت آقا علی‌بن موسی‌الرضا(ع) در حرم مطهر رضوی گردهم آمده و به عزاداری و سوگواری می‌پردازند.

حجت الاسلام و المسلمین حسین شریعتی‌نژاد، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز بیان کرد: این مراسم از دوم تا چهارم مهر ماه در حسینیه حرم واقع در صحن قدس برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: عزاداری نوجوانان در هیئت ابناء الرضا(ع) هر هفته چهارشنبه‌ها در مسجد گوهرشاد برگزار می‌شد اما در دهه پایانی آخر صفر قرار است به صورت ویژه طی 3 روز برگزار شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، تلاوت قرآن کریم، قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی، مرثیه‌سرایی، سینه زنی و مداحی از جمله برنامه‌های این مراسم عنوان کرد و ادامه داد: موضوع تمامی این برنامه‌ها سیره اهل بیت(ع) با سبک و زبان مخاطبان این مراسم خواهد بود.

حجت‌الاسلام شریعتی‌نژاد با تاکید بر لزوم آموزش مفاهیم دینی به نوجوانان متناسب با ذائقه این گروه سنی گفت: در تلاش هستیم هر فردی در هر رده سنی که به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شود بتواند با سیره امام رضا(ع) و اهل بیت(ع) ارتباط عمیقی برقرار کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

افطار تولیت آستان قدس رضوی در جمع نیروهای خدمات عمومی حرم امام رضا(ع)
تولیت آستان قدس رضوی در جمع نیروهای خدمات عمومی حرم مطهر امام رضا(ع) حضور یافت و ضمن تقدیر از تلاش‎های آنان در حفظ…

تلویزیون اینترنتی