پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۲۱

گردهمایی ۱۸۰ شرکت دانش‌بنیان خراسان رضوی به میزبانی آستان قدس رضوی

گردهمایی 180 شرکت‌ دانش‌بنیان خراسان رضوی به میزبانی شرکت صنایع پیشرفته رضوی با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و سرپرست معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور با هدف تقویت فضای اکوسیستم دانش‌بنیانی این استان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، مدیرعامل شرکت صنایع پیشرفته رضوی در سومین گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان خراسان رضوی که صبح امروز 21 مهر ماه در سالن همایش‌های دبیرستان علوم معارف امام رضا(ع) برگزار شد، گفت: آستان قدس رضوی هم‌افزایی حداکثری بین شرکت‌های دانش‌بنیان و حمایت از آن‌ها را به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی خود در سال جاری قرار داده است.
مجتبی بهنام تقدسی ادامه داد: پس از نامگذاری سال ۱۴۰۱ به نام سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال آفرین»، آستان قدس رضوی خود را مخاطب فرمایش رهبر معظم انقلاب قرار داد تا در راستای مسئولیت اجتماعی خود از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت کند.


بررسی چالش‌های شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان
وی طرح و بررسی چالش‌ها و مشکلات شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان را رویکرد اصلی سومین گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان خراسان رضوی عنوان کرد و افزود: شش ماه از نامگذاری سال ۱۴۰۱ می‌گذرد و باید بررسی کنیم در این مسیر چقدر موفق بوده‌ایم.
تقدسی ادامه داد: معاونت علمی ریاست جمهوری در شرق کشور نمایندگی ندارد و بیشتر تسهیلات دانش‌بنیان‌ها در پایتخت هزینه می‌شود و موضوعات دیگر، بخشی از چالش‌هایی است که در این گردهمایی به آن پرداخته خواهد شد.
مدیرعامل شرکت صنایع پیشرفته رضوی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این‌که خراسان رضوی مهد علم و ظرفیت دانش ‌بنیانی در کشور است، گفت: اگرچه ظرفیت نخبگان در شرق کشور بی نظیر است ولی تا جایگاهی که باید برسیم هنوز جای کار وجود دارد.


برپایی نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان 
در حاشیه این گردهمایی نیز نمایشگاهی از دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان خراسان رضوی برپا شده است که دکتر مالک رحمتی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از این نمایشگاه دیدن کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی