پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۷-۲۹

برگزاری اولین گردهمایی خادمیاران عرصه قرآن و عترت استان اصفهان

اولین دوره گردهمایی خادمیاران عرصه قرآن و عترت استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از اصفهان، مسئول کانون تخصصی قرآن و عترت استان با اشاره به ساختار تشکیلاتی که بر اساس شرح وظایف سامانه خدمت رضوی تشکیل شده است، تأکید کرد: کلیه فعالیت های خادمیاران مشتاق در عرصه قرآنی با توجه‌ به توانمندی ارزیابی شده است و تلاش می‌شود از این توانایی‌ها برای نیل به اهداف قرآنی مجموعه استفاده شود و با شناسایی مهارت‌های افراد متقاضی از جمله مهارت‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی  در این راه بهره خواهیم جست.
محمد هادی خلیلی با اشاره به اینکه کار ما در این عرصه وام‌دار استعانت و پیروی از احادیث و سیره امام رضا(ع) است تأکید کرد: ما به دنبال نام و نشان نیستیم و هدفی جز اعتلای قرآن و مفاهیم بلندمرتبه آن بین اقشار مختلف نداریم.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم همراهی ما با قرآن و انس روزافزون با این کتاب مقدس ما را به تشخیص بهتر حق از باطل  رهنمون سازد.
خلیلی ادامه داد: نیاز است کانون‌های محله‌ای علاوه بر فعالیت‌های فعلی قرآنی، آرام‌آرام به سمت تخصصی‌ شدن در یکی از حوزه‌های قرآنی وارد شوند.
وی عنوان کرد: لازم است خادمیاران چه در فعالیت‌های جمعی و چه فعالیت‌های فردی حضور گسترده‌تری نسبت به قبل داشته باشند.
مسئول کانون تخصصی قرآن و عترت استان اصفهان با اشاره به ایجاد ساختار نو در قسمت سامانه و تشکیلاتی عرصه تخصصی قرآن کریم، خاطرنشان کرد: تمام مدیران قسمت‌های مختلف این عرصه، اعم از مسئولان قسمت خواهران، دفتر، شهرستان‌ها، اصفهان، نیروی انسانی، نیروی مالی و شورای آموزش‌ها پر قوت در حال کار هستند.
خلیلی از مهد الرضا که در حوزه کودکان و شباب الرضا که در بخش آموزش نوجوانان مشغول فعالیت هستند، به‌عنوان کلید پرقوت برای ورود این اقشار به  جامعه قرآنی یاد کرد.
در ادامه خلیلی به اهداف برگزاری اولین گردهمایی خادمیاران عرصه قرآن و عترت استان اصفهان  اشاره کرد و گفت:  تجدید دیدار خادمیاران عرصه قرآن و عترت و تبادل تجربیات، آشنایی با اهداف، فعالیت ها و اقدامات کانون قرآن و عترت، اهدای جوایز برگزیدگان اولین دوره مسابقات قرآن و عترت، تشکیل کارگروه های قرانی متناسب با اهداف کانون قرآن و عترت جهت ایجاد هم افزایی بیشتر متناسب با توانمندی خادمیاران عزیز قرآنی برای ارایه خدمت مقبول،  پیگیری ارزیابی و آموزش طرح سواد قرآن کلیه خادمیاران در عرصه‌های مختلف، بهره مندی از ظرفیت خادمیاری در همکاری با اتحادیه مراکز مردمی قرآنی  آموزش و پرورش و دیگر دستگاه‌های، کانون های اصلاح و تربیت و... برای توسعه آمورش و معارف قرآن و عترت و ادامه طرح ارزیابی توانمندی ها و شناسایی مهارت های فردی، خانوادگی و اجتماعی خادمیاران عرصه قرآن و عترت اهدافی است که برای دست یابی به آن تلاش می کنیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی