پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۱-۰۹-۰۵

نشست هم ‌افزایی گروه کسب‌وکارهای نوین، انرژی و صنعت بنیاد بهره‌وری موقوفات برگزار شد

با هدف رفع مشکلات و دغدغه‌های شرکت‌های تابعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی، نخستین نشست هم‌افزایی شرکت‌ها و موسسات زیرمجموعه گروه کسب‌وکارهای نوین، انرژی و صنعت به میزبانی شرکت کسب و کار رضوی برگزار شد.

دکتر مجید منفرد مدیرعامل شرکت کسب و کار رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز درباره اهداف برگزاری این نشست اظهار کرد: مهم‌ترین هدف این نشست، هم‌افزایی میان مدیران شرکت‌های آستان قدس رضوی و به اشتراک‌گذاری اطلاعات شرکت‌ها میان مدیران عامل است.
او ادامه داد: در این نشست که دستیار رئیس بنیاد بهره‌وری موقوفات و سایر معاونان این بنیاد حضور داشتند، مقرر شد در هر فصل نشست مشترک شرکت‌ها و موسسات زیرمجموعه گروه کسب و کارهای نوین، انرژی و صنعت با حضور مدیران عامل آن‌ها برگزار شود.
مدیرعامل شرکت کسب و کار رضوی، شیوه‌های نوین مدیریتی، ارائه آموزش در خصوص الگوهای جدید مدیریت مجموعه‌های اقتصادی و... را از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست عنوان کرد.
او با اشاره به حضور دو مهمان ویژه در این نشست گفت: علیرضا ارغایی مدیر صنایع پیشرفته و فناوری‌های نو و دکتر جواد انفرادی رئیس پژوهشکده هوا خورشید دانشگاه فردوسی مشهد در این نشست حضور داشتند که بر موضوعاتی همچون اهمیت نشان آستان قدس رضوی در توسعه اقتصادی و مطهر بودن کسب و کارهای منتسب به امام رضا علیه السلام تاکید کردند.
در ادامه نیز مدیران عامل شرکت‌ها و موسسات زیرمجموعه گروه کسب و کارهای نوین، انرژی و صنایع، مشکلات و در دغدغه‌های خود را مطرح کردند که راهکارهایی برای حل و فصل آن‌ها ارائه شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی