پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با روز شهادت حضرت زهرا(س)؛
۱۴۰۱-۰۹-۲۰

اجتماع فاطمیون در بیرجند برگزار می شود

دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی با بیان اینکه پویش «نذر مادر» به مناسبت دهه فاطمیه اجرا می شود، گفت: همچنین در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اجتماع فاطمیون در بیرجند برگزار خواهد شد.

محمدعلی ابراهیمی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی در گفتگو با آستان نیوز اظهار کرد: به مناسبت روز پرستار و هفته معلولان از 18 نفر از همسران و خانواده های جانبازان و معلولان خراسان جنوبی تجلیل به عمل آمد.

وی با اشاره به هفته معلولان گفت: به مناسبت این هفته خادمیاران رضوی دیداری با معلولان در منازل و موسسات داشتند و در این راستا یک هزار و 400 پرس غذای گرم بین معلولان بیرجند و فردوس توزیع شد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی به برگزاری پویش «دختران ماه» اشاره کرد و افزود: در راستای برگزاری این پویش با همکاری کمیته امداد در چهار شهر درمیان، سربیشه، نهبندان و بیرجند اجرای مراسم جشن تکلیف دختران تحت پوشش کمیته امداد را در دستور کار قرار دادیم.

ابراهیمی با توجه به فرا رسیدن دهه فاطمیه عنوان کرد: در این راستا روضه های خانگی با عنوان «نذر مادر» در دستور کار داریم و تکریم مادران شهدا صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در راستای برگزاری پویش «نذر مادر» یک هزار و 500 بسته غذایی طی دهه فاطمیه بین نیازمندان توزیع می شود و برگزاری اجتماع فاطمیون در روز شهادت حضرت زهرا(س) و جمع آوری پوشاک زمستانه در دستور کار قرار دارد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی با بیان اینکه 2 کاروان از معلولان استان به مشهد مقدس اعزام شدند، افزود: به دنبال این هستیم تا چهار کاروان دیگر از معلولان خراسان جنوبی را به مشهد مقدس اعزام کنیم.

ابراهیمی در پایان به یادواره شهدای باقران بیرجند اشاره کرد و گفت: در راستای برگزاری این یادواره بحث برپایی میز خدمت، گروه جهادی و توزیع بسته غذایی در دستور کار قرار داشته است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی