پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

معاون کانون خادمیاران منطقه ۹ کرج:
۱۴۰۱-۱۲-۲۸

دوره استراتژی برای کودکان در کرج برگزار می شود

سید احمد احمدنیری، معاون کانون خادمیاران منطقه ۹ کرج از برگزاری دوره استراتژی برای کودکان در مسجد صاحب الزمان(عج) ۴۰۰ دستگاه خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از البرز؛ احمد نیری اظهار داشت: این خدمت اختصاصی در مسجد صاحب الزمان(عج) ۴۰۰ دستگاه ارائه می شود و تمامی بانوان علاقه مند می توانند در این دوره به صورت رایگان شرکت نمایند. 
وی با بیان اینکه توجه به نسل نو باید از اولویت های هر نهاد و سازمان دغدغه مندی باشد، گفت: در هماهنگی با اندیشکده یقین تهران، همشهریان در کرج نیز از تعالیم مدرسین فرهیخته این اندیشکده بهره مند می شوند و حتی این امکان نیز فراهم شده است تا علاقه مندانی که از شرکت در برنامه های ۵ ماه گذشته جا ماندند تدریس اساتید را بر روی هارد یا فلش های اختصاصی خود داشته باشند. 
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مقوله تربیتی دوره "استراتژی برای کودکان آیت محور است و با بهره از نشانه هایی در طبیعت مسائل تربیتی را به خوبی برای کودکان تفهیم می کند‌. 
وی با اشاره به اینکه روش آیت محور مورد توجه بسیاری از فعالان فرهنگی و تربیتی قرار گرفته است، اذعان کرد: برای یادگیری این روش خاص، حتی متقاضیانی از کشور فرانسه هم آمده اند و بهره از چنین روشی در مباحث تربیتی را تحسین کردند. 
معاون کانون خادمیاران رضوی منطقه ۹ کرج در پایان افزود: با وجود هجمه های آشکار دشمن علیه بانوان و دختران این سرزمین، امیدواریم حوزه های علمیه، آموزش و پرورش و سایر نهادهای تاثیرگذار بر فرهنگ و تربیت دینی حمایت های بیشتری در امور این چنینی داشته باشند. 
لازم به ذکراست؛ دوره استراتژی برای کودکان طی ۷۰ جلسه در یکشنبه هر هفته ساعت ۹ صبح،  در مسجد صاحب الزمان(عج) محله چهارصد دستگاه، برگزار می شود و ثبت نام در آن برای تمامی بانوان، آزاد و رایگان است‌. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
تولیت آستان قدس رضوی شرح صدر، تحمل، مهربانی و مزین بودن به اخلاق نیکو را از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی…

تلویزیون اینترنتی