پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

عضو هیئت داوران جشنواره مطرح کرد:
۱۴۰۲-۰۷-۲۳

پیگیری جهاد تبیین از مسیر جشنواره‌ رسانه‌ای امام رضا(ع) 

قائم مقام معاون سیما و عضو هیئت داوران جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع)، این جشنواره را بستری مناسب برای پیاده‌سازی و پیگیری جهاد تبیین ارزیابی کرد.

سلیم غفوری در گفتگو با آستان‌نیوز اظهار کرد: جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع)، اگرچه در ابتدای راه است اما آینده روشنی دارد و قطعا هر دوره نسبت به دوره گذشته، شاهد اثرگذاری بیشتر آن خواهیم بود.
عضو هیئت داوران جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع) ادامه داد: امروزه مردم ساعات زیادی از اوقات خود را در فضای مجازی و برای مشاهده محتوای شبکه‌های اجتماعی صرف می‌کنند و با توجه به این شرایط، اگر موضوعی در فضای مجازی درست تبیین شود، به خوبی بین مردم اثرگذاری خواهد داشت. وی تصریح کرد: جهاد تبیین یک وظیفه و ماموریت برای همگان، به ویژه اصحاب رسانه است و جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) نیز بستر مناسبی برای پیاده‌سازی و پیگیری این ماموریت به شمار می‌آید.
 

ارزیابی و پیشنهاد
غفوری درباره ارزیابی خود از آثار این دوره نیز گفت: در این دوره، آثار مختلفی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که کیفیت‌های مختلفی داشت و برخی آثار از نظر کیفی و از نظر موضوع، شایسته تقدیر بودند.
وی پیشنهادی را نیز برای ارتقاء سطح کمی و کیفی جشنواره ارائه و اظهار کرد: در دوره‌های آتی باید ابعاد مختلف جشنواره تقویت شود و تلاش کنیم با افزایش مشارکت اصحاب رسانه، آثار ارسالی با موضوع امام رضا (ع) پر تعدادتر باشد تا اعتبار و کیفیت جشنواره نیز ارتقاء یابد.
غفوری ادامه داد: برای دوره‌های آینده باید بین دبیرخانه جشنواره و رسانه‌های مختلف، همکاری گسترده‌تری شکل بگیرد و دبیرخانه با فعالیت بیشتر، باب گفت‌وگو و تعامل بیشتر با رسانه‌ها را باز کند تا تعداد آثار ارسالی به جشنواره از نظر کیفی نیز افزایش یابد. غفوری ادامه داد: در دنیای امروز ارتباطات و رسانه، تولیدات مستند و انیمیشن نیز جزو قالب‌هایی هستند که نقش موثری در تبیین معارف و مضامین دینی دارند و باید حداکثر استفاده از آن‌ها را داشت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت های اخلاقی به جامعه دارند.

تلویزیون اینترنتی