پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

دبیر کانون تخصصی حرکت های جهادی استان خراسان جنوبی:
۱۴۰۲-۰۷-۲۹

70 خادمیار رضوی به روستانشینان مافریز بیرجند خدمت رساندند

دبیر کانون تخصصی حرک‌های جهادی استان خراسان جنوبی گفت: با همت و همکاری ۷۰ خادمیار کانون خدمت رضوی در خراسان جنوبی فعالیت‌های جهادی عمرانی، کتابخوانی، فنی، فرهنگی، خدمات، بانوان و سلامت برای روستانشینان «مافریز» انجام شد.

یاسر دانایی‌فر، دبیر کانون تخصصی حرکت‌های جهادی استان خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار آستان‌ نیوز اظهار کرد: به همت ۴۰ نفر از خادمیاران جهادی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی اردوی جهادی در روستای مافریز بخش مرکزی بیرجند برگزار شد.

وی با بیان اینکه این اردو در سه قالب «فرهنگی، عمرانی و سلامت» برگزار شد، افزود: دیوارچینی اجرای بیش از ۲۴ متر مربع به ارزش ۵۰ میلیون ریال و رنگ کاری ۱۰۰ متر مربع در اتاق و نرده‌های مسجد به ارزش ۶۵ میلیون ریال انجام شد.

دبیر کانون تخصصی حرکت‌های جهادی استان خراسان جنوبی گفت: در حوزه خدمات فنی، تعمیر لوازم خانگی، جوشکاری چهار پایه و کولر گازی و تعمیر بیل و کلنگ انجام شد و در حوزه خدماتی هم اصلاح سر و صورت بیش از ۱۵ نفر انجام شد.

وی ادامه داد: به همت کانون ورزش و جوانان دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی مسابقات ورزشی دارت، تیراندازی، تنیس روی میز، هفت سنگ و پینگ پنگ برگزار و در تمامی رده‌ها به سه نفر اول جوایزی اهداء شد.

دانایی فر تصریح کرد: در حوزه زنان و سلامت، فرزندآوری و اشتغال سرپرست‌های خانواده کارگروه‌هایی ویژه در این روستا تشکیل شد.

وی از غبارروبی گلزار شهدای روستای مافریز، دیدار با دو خانواده شهید این روستا و اهدای متبرکات رضوی خبر داد و گفت: قصه‌خوانی برای ۴۰ کودک و نوجوان روستا، اجرای سرود سلام فرمانده، اجرای مسابقه نقاشی بین کودکان و نوجوانان روستاهای اطراف و اهدای کتب هم از اقدامات کانون کتاب و کتابخوانی بوده است.

دبیر کانون تخصصی حرکت‌های جهادی خراسان جنوبی گفت: در کانون سلامت هم به همت دو متخصص زن، یک پزشک عمومی و دو پرستار تعداد ۶۲ نفر و تعداد ۴۰ نفر هم به همت متخصصان زن به صورت رایگان ویزیت شدند.

وی با اشاره به اختتامیه این اردوی جهادی در روستای مافریز گفت: این مراسم با حضور سید عباس مرجانی مدیر اندیشگاه رضوی و کارشناس فعالیت های داوطلبانه و امور خادمیاری سازمان کتابخانه‌ها موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی و مدیر کانون‌های تخصصی کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی و با صدور بیانیه محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی پایان یافت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

کارگران قشر مؤثر و عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
تولیت آستان قدس رضوی نسبت به اهمیت تلاش برای اعتلای فرهنگ کار و کوشش در جامعه تأکید کرد و کارگران را قشر مؤثر و عامل…

تلویزیون اینترنتی