پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به مناسبت میلاد امام جواد(ع) انجام شد؛
۱۴۰۲-۱۱-۰۲

توزیع 280 دست پوشاک بچگانه در اهواز توسط دبیرخانه کانون‌های رضوی

مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی خوزستان از توزیع 280 دست لباس بچگانه در شهرستان اهواز به مناسبت میلاد امام جواد(ع) خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از خوزستان، حجت الاسلام دانیال اریکه گفت: همزمان با فرا رسیدن میلاد با سعادت نهمین اختر تابنام امامت و ولایت حضرت امام جواد(ع) خادمیاران و یاوران رضوی اهوازی 280 دست لباس بچگانه بین نیازمندان توزیع کردند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی خوزستان افزود: خادمیاران و یاوران رضوی با شناسایی افراد بی بضاعت در مناطق محروم و با توجه به فصل سرما اقدام به تهیه پوشاک برای فرزندان این خانواده‌ها کردند.
حجت الاسلام اریکه اظهار کرد: با این عمل خداپسندانه و در ایام مبارک ماه رجب و میلاد با سعادت حضرت امام جواد الائمه(ع) شادی و سرور در این کودکان نمایان شد.
مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان خوزستان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خیرین، خادمیاران و یاوران رضوی خاطر نشان کرد: اقلام توزیع شده با مبلغی بالغ بر 450 میلیون ریال تهیه شده بود.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

عملیات «وعده صادق» دیوار رعب از رژیم صهیونیستی را فروریخت/شهرداری‌ها تسهیلگر اعزام کاروان‎های زیارت اولی باشند
تولیت آستان قدس رضوی گفت: عملیات «وعده صادق» دیوار رعب رژیم صهیونیستی را فروریخت و شکست.

تلویزیون اینترنتی