پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۴-۲۰

رقابت نوجوانان قاری در آزمون طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا

بیش از 500 قرآن‌آموز در آزمون کارشناسی سیزدهمین دوره طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا که با هدف کشف و پرورش استعدادهای قرآنی که از سوی مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی در بین نوجوانان برگزار شد، به رقابت پرداختند.

به گزارش آستان نیوز، پذیرفته‌شدگان در این آزمون وارد دوره‌های اصلی طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا می‌شوند و در صورت عدم قبولی، می‌توانند در دوره‌ای دیگر شرکت کرده و پس از 6 ماه دوباره در آزمون شرکت کنند.

امسال از 28 استان و 31 موسسه قرآنی در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند و پس از اعلام نتایج آزمون، پیش بینی می‌شود 10 استان برتر به مرحله آموزشی راه می‌یابند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمسعود میریان، مدیر مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی در این باره گفت: نتایج این دوره از مسابقات اواخر تیرماه اعلام خواهد شد و کلاس‌های آموزشی برای نفرات برتر از پایان تیرماه آغاز می‌شود.

وی در ادامه افزود: ترم‌های جدید سال تحصیلی 1404-1403 برای گروه‌ها و نخبگان سال‌های قبل از 10 تیرماه آغاز شده است و در حال حاضر شاهد حضور قرآن‌آموزان از ترم‌های دوم تا ششم در این دوره‌ها در استان‌های مختلف کشور هستیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی