پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

هم‌زمان با ایام پایانی ماه صفر انجام می‌شود
۱۴۰۳-۰۶-۱۴

تقدیر از 9 واقف کتابخانه و موزه رضوی در برنامه «همراه با نیک‌اندیشان ماندگار»

هم‌زمان با ایام پایانی ماه صفر، سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از 9 واقف برجسته این سازمان در برنامه «همراه با نیک‌اندیشان ماندگار» در نمایشگاه فرهنگی پیاده‌راه آیت الله واعظ طبسی(ره) مشهدمقدس، تقدیر می کند. 

به گزارش آستان نیوز، این اقدام به مناسبت بزرگداشت ایام شهادت حضرت رضا (ع) و در راستای تجلیل از خدمات نیک‌اندیشانه واقفان فرهنگی کتابخانه و موزه رضوی و همچنین اشاعه سنت حسنه وقف به‌ویژه وقف آثار فرهنگی، از ۱۰ تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۳، در محل غرفه این سازمان در نمایشگاه «گذر نور در محضر آل محمد (ع)» در جوار حرم مطهر رضوی، در حال انجام است.
برنامه همراه با نیک‌اندیشان ماندگار در قالب نشست صمیمانه و گفت‌وگو با واقفان فرهنگی اعم از واقفان عمده کتاب، اسناد و نشریات تاریخی و اشیای موزه‌ای و همچنین تجلیل از آنان با اعطای هدیه‌ای به رسم یادبود، در ایام پایانی ماه صفر، هر شب در این نمایشگاه برگزار می شود. 
این سازمان در نخستین شب، میزبان 2 واقف فرهنگی فعال در حوزه‌های اسناد و مطبوعات از مشهد و همچنین یک واقف تمبر و اسکناس از کشور افغانستان، بود.
گفتنی است، سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با اجرای برنامه‌های گوناگون فرهنگی، از ۱۰ تا ۱۶ شهریورماه سال جاری در محل نمایشگاه گذر نور در محضر عالم آل محمد (ع) در جوار بارگاه نورانی امام هشتم (ع)، پذیرای زائران و مجاوران است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی