تلویزیون اینترنتی آستان نیوز
به گزارش آستان نیوز از کرمان، شهرستان نرماشیر همزمان با میلاد سعادت حضرت قائم آل محمد مهدی موعود(عج)، غرق در شادی و سرور بود و خادمیاران رضوی با چراغانی کردن و پخش شربت و برپایی مراسم جشن آن حضرت، این عید خجسته را جشن گرفتند و در کنار اقشار مختلف مردم به شادی پرداختند.
برپایی ایستگاههای صلواتی، پخش شربت و شیرینی بین مردم، مولودی خوانی، برگزاری مسابقه بین بزرگسالان، جوانان و نونهالان، طبخ و توزیع ۴۰۰ پرس غذای گرم، تدارک ۴ دیگ آش رشته و توزیع بین شهروندان از برنامههای این جشنهای با شکوه بود.
خادمیاران و یاوران رضوی نرماشیر با هدف همدلی با نیازمندان و در ادامه کمک های مومنانه بسته های معیشتی بین نیازمندان و خانواده های کم برخوردار در سطح شهرستان توزیع کردند.
تلویزیون اینترنتی آستان نیوز