کد خبر : ۳۳۹۷۱۴
۰۴:۳۳

۱۴۰۲/۰۲/۱۹
با تلاش خادمیاران رضوی انجام شد؛

اعزام ۲۰۰ دانش آموز عشایر زیارت اولی به مشهد مقدس

اعزام ۲۰۰ دانش آموز عشایر زیارت اولی به مشهد مقدس
دبیر کانون های خدمت رضوی ریگان گفت: ۲۰۰ دانش آموز زیارت اولی عشایر این شهرستان راهی مشهد مقدس شدند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ علی فرامرزی ابراز کرد: این گروه از زائر اولی ها شامل دختران پایه دوم دبیرستان هستند و‌ به عنوان زائر اولی راهی مشهد مقدس شدند.


دبیر کانون های خدمت رضوی ریگان عنوان کرد: برای این دانش آموزان برنامه‌های مختلف فرهنگی، تفریحی و ورزشی تدارک دیده شده است.

فرامرزی  با اشاره به آثار معنوی و فرهنگی این سفر و نتیجه مثبت آن بر عملکرد آموزشی دانش آموزان گفت: لازم است نوجوانان و جوانان برای رهایی از توطئه های دشمنان، با آرمان های ائمه اطهار بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: یکی از اولویت های دبیرخانه کانون های خدمت رضوی شهرستان ریگان اعزام دانش آموزان زیارت اولی از مناطق محروم شهرستان به مشهد مقدس است.


گزارش خطا

برچسب ها: کرمان
ارسال نظرات
captcha
  • پربازدیدترین
  • آخرین اخبار
پخش زنده

تلویزیون اینترنتی آستان نیوز

پویش ها