کد خبر : ۳۴۳۴۰۴
۲۳:۲۳

۱۴۰۲/۰۴/۱۰
در شهر جیرفت؛

جلسه هم اندیشی برنامه های دهه ولایت و امامت برگزار شد

جلسه هم اندیشی برنامه های دهه ولایت و امامت برگزار شد
جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی جهت برگزاری با شکوه دهه امامت و ولایت با حضور امام جمعه، دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت و مسئولان برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ در این جلسه کرامت پیرنیا، دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت گفت: عید غدیر یکی از برترین عیدهای  پیامبر و مسلمین بوده و باید این عید مثل سال های گذشته باشکوه بیشتر برگزار شود.

وی بیان کرد: خادمیاران رضوی در روز عید غدیر با هدف ترویج سنت حسنه اطعام غدیر، غذای گرم و بسته های معیشتی بین نیازمندان توزیع خواهند کرد.
پیرنیا ادامه داد: برپایی موکب خدمت رسانی، توزیع نان رایگان، اجرای ورزش زورخانه ای، تجلیل از خانواده شهدای سادات، تجلیل از زوجین جوان، برش و دوخت چادر ساده از جمله برنامه های خادمیاران رضوی در دهه ولایت است.


گزارش خطا

برچسب ها: کرمان
ارسال نظرات
captcha
  • پربازدیدترین
  • آخرین اخبار
پخش زنده

تلویزیون اینترنتی آستان نیوز

پویش ها