کد خبر : ۳۴۳۵۷۹
۰۵:۰۳

۱۴۰۲/۰۴/۱۵
به مناسبت دهه ولایت صورت پذیرفت؛

دیدار خادمیاران رضوی بم با فرزندان مرکز نگهداری سپهر

دیدار خادمیاران رضوی بم با فرزندان مرکز نگهداری سپهر
جمعی از خادمیاران شهرستان بم در آستانه عید غدیر خم و ایام دهه امامت و ولایت با حضور در مراکز نگهداری سالمندان و فرزندان بی سرپرست با آنان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، محمود مهدوی، دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بم ابراز کرد: همزمان با ایام دهه ولایت و عید غدیر خم جمعی از خادمیاران کانون محله ای  مسجد امام حسن عسکری علیه السلام شهر بم با حضور در محل مرکز نگهداری افراد بی سرپرست و سالمندان سپهر ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر به فرزندان موسسات سپهر تعدادی البسه نو و اسباب بازی اهدا کردند.

مهدوی بیان داشت: این هدایا با همکاری خیرین تامین شده است و ارزش ریالی هدایا ۱۸۰ میلیون ریال ریال برآورد شده است.

دبیر کانون های خدمت رضوی بم گفت: خادمیاران رضوی در مناسبت های مختلف از مرکز نگهداری سپهر بازدید کرده‌اند و ضمن دیدار با کودکان و نوجوانان بی سرپرست هدایایی را به آن ها تقدیم می‌کنند.


گزارش خطا

ارسال نظرات
captcha
  • پربازدیدترین
  • آخرین اخبار
پخش زنده

تلویزیون اینترنتی آستان نیوز

پویش ها