تلویزیون اینترنتی آستان نیوز
به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ محمدرضا حسینزاده، دبیر کانونهای خدمت رضوی زرند از اهدای ۲۸۳۵۰ سیسی خون توسط خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان خبر داد.
وی افزود: خادمیاران کانون محلهای سقاخانه حضرت اباالفضل(ع) با فرا رسیدن فصل سرما و کمبود ذخایر خونی استان اقدام به برپایی ایستگاه اهدای خون کردند.
دبیر کانونهای خدمت رضوی شهرستان زرند تصریح کرد: با برپایی ایستگاه اهدای خون ۲۸۳۵۰ سیسی خون به بانک خون توسط خادمیاران و یاوران رضوی و مردم شریف شهرستان زرند اهدا شد.
تلویزیون اینترنتی آستان نیوز