تلویزیون اینترنتی آستان نیوز
به گزارش آستان نیور از خوزستان، حجتالاسلام دانیال اریکه گفت: همزمان با سالروز ولادت با سعادت دختر مولا علی علیهالسلام و روز پرستار خادمیاران رضوی اهواز اقدام به برگزاری ایستگاه صلواتی نمودند .
مسئول دبیرخانه کانونهای خدمت رضوی خوزستان افزود: این ایستگاه در مقابل دفتر آستان قدس رضوی در خوزستان برپا شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.
به گفته اریکه در این ایستگاه چای دارچین، شیرینی و شربت توزیع گردید.
تلویزیون اینترنتی آستان نیوز