کد خبر : ۳۴۹۱۴۰
۲۱:۴۰

۱۴۰۲/۰۹/۰۱

محفل انس با قرآن با حضور خادمیاران رضوی شهرستان بم برگزار شد

محفل انس با قرآن با حضور خادمیاران رضوی شهرستان بم برگزار شد
به همت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی شهرستان بم همزمان با هفته بسیج محفل معنوی شبی با قرآن برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ محمود مهدوی، دبیر کانون‌های رضوی شهرستان بم گفت: به مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج و چهارشنبه‌های امام رضایی جمعی از خادمیاران، یاوران و دختران رضوی شهرستان بم در آیین معنوی شبی در محفل قرآن که با حضور استاد قرآنی استان جناب خاکساری در مجتمع فرهنگی موعود(عج) شهر بم برگزار شده بود شرکت کردند و از بیانات قرآنی استاد خاکساری بهره بردند.

 مهدوی افزود: در این جلسه قرآنی استاد خاکساری قرآن را برترین و جاودانه‌ترین اثر آسمانی برشمرد که خداوند آن را بر قلب پاکترین بندگان خود برگزیده است.

مهدوی در ادامه گزارش اعلام داشت: در این مراسم که با همت کلیه کانون‌های خدمت رضوی شهرستان بم برگزار شد، جمعی از دختران رضوی مراسم جمع‌خوانی و تواشیح را اجرا و سپس آیاتی از کلام‌الله مجید توسط خادمیار رضوی قرائت و در پایان برنامه به خادمیاران پرستار و نفرات برتر مسابقات قرآنی هدایایی تقدیم شد.


گزارش خطا

ارسال نظرات
captcha
  • پربازدیدترین
  • آخرین اخبار
پخش زنده

تلویزیون اینترنتی آستان نیوز

پویش ها