کد خبر : ۳۴۹۵۵۲
۱۶:۲۵

۱۴۰۲/۰۹/۱۷

اهدای «هدیه سرخ» خادمیاران رفسنجان به بیماران نیازمند

اهدای «هدیه سرخ» خادمیاران رفسنجان به بیماران نیازمند
خادمیاران و یاوران رضوی کانون صفائیه رفسنجان با اهدای خون نجات‌بخش بیماران نیازمند شدند.

بـه گزارش آستان نیوز از کرمان؛ رضا اسماعیلی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی رفسنجان گفت: خادمیاران و یـاوران رضوی کانون شهدای صفائیه بـا حضور در مـرکز بهداشت شهر و اهـدای خون، بیماران نیازمند را یـاری کردند.

وی افـزود: نجات جان هر انسان بـه منزله نجات یک جامعه است و هـر انسان می‌تواند بـا اهـدای خون خود حیات و زندگی را بـه انسانی دیگر بـازگـرداند و این اقـدام در ایـام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) دارای فضیلت است.

اسماعیلی بیان کرد: اهـدای خون، اهدای زندگی بـه هم‌نوعی است که جانش بـه قطرات خون اهـداکنندگان بستگی دارد و اهـداکننده بی‌هیچ چشم‌داشتی فقط بـه امید نجات جـان دیگری، خون خود را اهـدا می‌کند تـا شادمانی و سلامتی کـه بزرگترین نعمت الهی است را بـه نشانه انسانیت و ایثار بـه بیمار و خانواده‌اش هـدیـه دهد.


گزارش خطا

ارسال نظرات
captcha
  • پربازدیدترین
  • آخرین اخبار
پخش زنده

تلویزیون اینترنتی آستان نیوز

پویش ها