تلویزیون اینترنتی آستان نیوز
به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ کرامت نوزایی، دبیر کانونهای خدمت رضوی شهرستان عنبرآباد درباره اهمیت خدمت در مسیر امام رضا(ع) گفت: هر کار نیکی که صورت میگیرد به خود شخص در این عالم برمیگردد پس چه بهتر که این خدمت در زیر سایه ائمه اطهار باشد تا برکت پیدا کند.
وی در ادامه گفت: خادمیاررضوی کانون تخصصی تعلیم و تربیت امیری در مشاوره انتخاب رشته به تعداد ۲۹ نفر از دانشآموزان طی ۳ جلسه متوالی مشاوره رایگان ارائه کرد.
نوزایی افزود: این آموزشها بالغ بر ۲۶۰ میلیون ریال هزینه در برداشته است که به نیت امام رئوف(ع) به صورت رایگان انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: در مسیر تعلیم و تربیت اگر بتوانیم به دانشآموزان نیازمند خدمترسانی کنیم به هدفمان رسیدهایم و این امر خداپسندانه باقیاتالصالحات خواهد بود.
تلویزیون اینترنتی آستان نیوز