کد خبر : ۳۵۰۰۷۸
۰۱:۵۲

۱۴۰۲/۰۹/۲۷
همزمان با ایام فاطمیه انجام شد؛

حضور خادمیاران رضوی شهرستان بافت در شهرداری

حضور خادمیاران رضوی شهرستان بافت در شهرداری
خادمیاران حامل پرچم مطهر حرم رضوی در شهرداری بافت حضور یافتند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان؛ خادمیاران رضوی بافت با حضور در شهرداری شهرستان به اقامه عزای حضرت زهرا( سلام الله علیها) پرداختند.

کوروش خیاطی، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان بافت ضمن تسلیت ایام فاطمیه این مورد را تشریح کرد و گفت: حضور خادمیاران رضوی در شهرداری با استقبال از سمت شهردار و مجموعه اداری همراه شد که این نویدبخش همکاری‌های نو در دو مجموعه است.

وی ادامه داد: این برنامه با مداحی و زیارت پرچم توسط کارمندان و مراجعین شروع شد و در نهایت با توزیع بسته‌های تبرکی بین حاضرین پایان یافت.

خیاطی افزود: پیرامون نام‌گذاری یک بلوار به نام مبارک امام رضا علیه‌السلام و ساخت چای‌خانه حضرت رضا علیه‌السلام در سطح شهرستان مباحثه‌ای صورت گرفت که امید است به گام اجرایی رسانده شود.


گزارش خطا

ارسال نظرات
captcha
  • پربازدیدترین
  • آخرین اخبار
پخش زنده

تلویزیون اینترنتی آستان نیوز

پویش ها