کد خبر : ۳۵۲۱۶۵
۱۷:۱۹

۱۴۰۲/۱۱/۱۷

برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر با حضور خادمیاران رضوی منطقه۱۷ تهران

برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر با حضور خادمیاران رضوی منطقه۱۷ تهران
به همت کانون خدمت رضوی منطقه ۱۷ دارالشهدا تهران مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز از تهران، مراسم باشکوه گرامیداشت ایام الله دهه فجر با برنامه‌های متنوع از جمله تلاوت قرآن کریم، اجرای مداحی، سرود و سخنرانی صفرعلی براتلو مدیرکانون خدمت رضوی استان تهران و پذیرایی ازمهمانان برگزار شد. 
براتلو در ابتدای این مراسم، ضمن تسلیت شهادت جانگداز امام موسی بن جعفر(ع) و گرامیداشت دهه فجر گفت: خدا را شاکریم به ما توفیق عنایت کرده تا به عنوان خادم امام رضا(ع) خدمتگزار مردم باشیم، خادمیاران باید تلاش شبانه‌روزی برای خدمت به مردم داشته باشند.
وی در ادامه بیان کرد: راه امام و شهدا را باید قاطعانه ادامه بدهیم و افرادی که در این راه خسته می‌شوند و از بصیرت کافی برخوردار نیستند، ماهیت انقلاب را به آنها بشناسیم. 
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران اذعان کرد: با فرماندهی رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای و جوانان با غیرت جایگاه ایران در زمینه پیشرفت علمی بسیار خوب بوده و این موفقیت ادامه خواهد داشت. 
براتلو اظهار کرد: پیشرفت و دستاوردهای ایران بعد از انقلاب چشمگیر بوده و بهتر است آگاهی خود را افزایش بدهیم.
 


گزارش خطا

ارسال نظرات
captcha
  • پربازدیدترین
  • آخرین اخبار
پخش زنده

تلویزیون اینترنتی آستان نیوز

پویش ها