کد خبر : ۳۵۲۶۳۸
۱۹:۳۴

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

اعزام ۴۵ زائر اولی دارالصابرین به مشهد مقدس

اعزام ۴۵ زائر اولی دارالصابرین به مشهد مقدس
همزمان با اعیاد شعبانیه ۴۵ نفر از زائر اولی‌های شهر دارالصابرین بم به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، محمود مهدوی دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان بم گفت: یکی از برنامه‌های خادمیاران رضوی شناسایی و اعزام جامعه هدف و اعزام محبین و ارادتمندان به اهل بیت(ع) که تاکنون توفیق زیارت امام هشتم نصیبشان نشده به مشهد مقدس است.
 وی گفت : در این رابطه تعداد ۴۵ نفر از این افراد شناسائی شدند و پس از اقدامات لازم در قالب طرح مهر درخشان برای تشرف به بارگاه امام رضا (ع) با یک دستگاه اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شدند.
مهدوی افزود: هزینه اعزام این زائران که با همکاری و مساعدت خیرین در ایام ماه شعبانیه به حرم مطهر رضوی اعزام شدند ۴۵۰ میلیون ریال براورد شده است.


گزارش خطا

ارسال نظرات
captcha
  • پربازدیدترین
  • آخرین اخبار
پخش زنده

تلویزیون اینترنتی آستان نیوز

پویش ها