کد خبر : ۳۵۲۹۶۳
۱۷:۰۸

۱۴۰۲/۱۲/۰۶

برپایی ایستگاه صلواتی خادمیاران رامهرمزی در سالروز میلاد حضرت مهدی(عج)

برپایی ایستگاه صلواتی خادمیاران رامهرمزی در سالروز میلاد حضرت مهدی(عج)
به مناسبت نیمه شعبان میلاد باسعادت امام زمان (عج) ایستگاه صلواتی و موکب توسط خادمیاران رضوی رامهرمز برپا شد.

به گزارش آستان نیوز از خوزستان، حجت الاسلام سید محمد جواد موسوی مسئول کانون‌های خدمت رضوی رامهرمز گفت: همزمان با نیمه شعبان سالروز با سعادت حضرت مهدی (عج) ایستگاه صلواتی و موکب در محل میدان سلمان فارسی این شهرستان برگزار شد.
موسوی افزود: این مراسم که به همت خادمیاران و یاوران رضوی برپا شده بود با مدیحه‌سرای عربی، فارسی و نورافشانی برپا شد.
موسوی بیان کرد: در این ایستگاه با توزیع شیرینی، شکلات، چای، قهوه و فلافل از عموم مردم حاضر در محل و عابرین پذیرایی شد.
 


گزارش خطا

ارسال نظرات
captcha
  • پربازدیدترین
  • آخرین اخبار
پخش زنده

تلویزیون اینترنتی آستان نیوز

پویش ها